خبرسازی و شایعه درباره جلسه اعضای فراکسیون امید با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

عباس صالحی اظهارات حضرتی و وکیلی را تایید کرد/ هیچگونه تهدیدی به استیضاح در جلسه با بعضی از اعضای فراکسیون امید مطرح نبود/ چه کسانی از این خبرسازی سود می‌برند؟

دیدار اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعضای فراکسیون امید با حاشیه‌ها و جنجال‌های زیادی همراه بوده است؛ هرچند که این شایعات از جانب الیاس حضرتی، محمدعلی وکیلی و عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی تکذیب شد.

عباس صالحی اظهارات حضرتی و وکیلی را تایید کرد/ هیچگونه تهدیدی به استیضاح در جلسه با بعضی از اعضای فراکسیون امید مطرح نبود/ چه کسانی از این خبرسازی سود می‌برند؟
کد خبر: 265798
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۸ ۱۵:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| فراکسیون امید طی عمری که از دوره دهم مجلس شورای اسلامی گذشته مخاطب انتقادات و تخریب‌های متعدد و متنوعی از سوی رقیب بوده است. خبرسازی درباره دیدار اخیر اعضای این فراکسیون با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمونه اخیر همین مساله است. دیداری که در قبال آن برخی کانال‌های خبری از آن تعابیر غیرواقع و تندی را عنوان کردند؛ آنچنان که ادعا شد اعضای فراکسیون امید به جهت تامین خواسته‌های خودشان عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تهدید به استیضاح کرده‌اند.

الیاس حضرتی یکی از نمایندگان حاضر در این جلسه ، ضمن تکذیب ادعاهای مطرح شده بود، به «اعتمادآنلاین» گفت که «در این جلسه هیچ صحبتی از استیضاح نبود؛ چراکه اصلا مجلس فعلا در چنین شرایطی نیست. از طرف دیگر ما خودمان کمک حال وزیر ارشاد هستیم و به آنجا رفتیم تا در بحران کمبود بودجه و زیر فشار تنگ‌نظران و خشک‌مقدس‌ها و اراده‌ای که نه سینما، نه موسیقی و نه تئاتر و کلا هنر را دوست دارند کمک کنیم.»

او در توضیح بیشتر نسبت به جزییات این جلسه گفته است که «این جلسه بعد ازظهر برگزار نشده بلکه حوالی ظهر برگزار شد و ما ناهار میهمان آقای صالحی بودیم. آقایان وکیلی، کواکبیان، مازنی و بنده میهمانان این جلسه بودیم. مازنی به عنوان رییس کمیسیون فرهنگی، وکیلی به عنوان عضو هیات رییسه و همینطور عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده کمیسیون فرهنگی در کمیسیون تلفیق که بودجه را بررسی می‌کند.»

همچنین محمدعلی وکیلی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در توضیحاتی نسبت به این جلسه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعلام کرده است: پیش از این توافق شده بود که من و آقایان علی مطهری و احمد مازنی هر هفته با وزیر فرهنگ پیرامون موضوعات مشترک جلسه‌ای داشته باشیم که این جلسه دیروز برگزار شد و البته آقایان الیاس حضرتی و مصطفی کواکبیان هم که از همکاران رسانه‌ای هستند، در آن حضور پیدا کردند.

وکیلی با بیان اینکه موضوع جلسه درباره مسائل و مشکلات و بودجه حوزه فرهنگ بود، ادامه داد: در این جلسه درباره چرایی استعفای معاون مطبوعاتی و ضرورت تسریع در انتخاب معاون جدید صحبت شد.

حالا سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به این اخبار در حساب کاربری خودش در شبکه مجازی توییتر اعلام کرد که «روز شنبه دیداری با برخی از نمایندگان در موضوعات مرتبط به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتم. دیداری متداول و دوستانه. هیچگونه تهدید به استیضاح هم در جلسه نبود. از عزیزان در رسانه و شبکه‌های مجازی دقت بیشتر را انتظار دارم. ارادتمند همه عزیزان هستم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها