سرخط مهم‌ترین خبرهای اقتصادی/ ۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از افزایش وام ازدواج به 30 میلیون تومان تا گران نشدن بنزین در سال 98

وام ازدواج جوانان به 30 میلیون تومان، دادستان‌ها با قاچاق کالا‌های اساسی به اشد وجه برخورد کنند، انتشار 1 هزار میلیارد تومان اوراق منفعت نفتی و دولت موظف شد تا یارانه ثروتمندان را حذف کند از جمله مهم‌ترین خبرهای اقتصادی امروز بودند.

از افزایش وام ازدواج به 30 میلیون تومان تا گران نشدن بنزین در سال 98
کد خبر: 265810
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۸ ۱۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد امیرآبادی، عضو کمیسیون تلفیق بودجه 98 از مصوبه امروز این کمیسیون مبنی بر افزایش میزان وام ازدواج جوانان به 30 میلیون تومان برای هر یک از زوجین خبر داد. مهدی مفتح، سخنگوی کمیسیون تلفیق هم گفته که براساس مصوبه این کمیسیون قیمت حامل‌های انرژی اعم از بنزین، نفت و گاز و … نه در قیمت و نه در نحوه توزیع هیچ تغییری نسبت به سال 97 نخواهد داشت.

طبق بررسی‌های بانک مرکزی در دی‌ماه امسال اجاره‌بها در شهر تهران نسبت به ماه قبل 19.9 درصد رشد داشته است.

دادستان‌ها با قاچاق کالا‌های اساسی به اشد وجه برخورد کنند ‌ رئیس قوه قضائیه به دادستان‌های سراسر کشور دستور داد با قاچاق کالاهای اساسی از جمله قاچاق دام به اشد وجه برخورد قانونی کنند و اجازه ندهند برخی افراد در این برهه دشوار به دنبال سودجویی باشند.

انتشار 1 هزار میلیارد تومان اوراق منفعت نفتی ‌ عرضه 10 هزار میلیارد ریال «اوراق منفعت» شرکت ملی نفت با هدف تامین مالی طرح‌های نگهداشت تولید میدان‌های نفتی از روز سه‌شنبه در بازار سرمایه آغاز می‌شود.

دولت موظف شد تا یارانه ثروتمندان را حذف کند ‌ جلال میرزایی، عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گفت: به موجب بند الحاقی به تبصره 14 که به تصویب این کمیسیون رسید، دولت موظف است با استفاده از کلیه بانک‌های اطلاعاتی در اختیار، نسبت به شناسایی و حذف سه دهک بالای درآمدی از فهرست یارانه‌بگیران اقدام کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها