مروری بر خبر‌های فرهنگی ۸ بهمن‌ماه ۹۷

واکنش وزیر ارشاد درباره تهدید به استیضاح تا جلوگیری از نمایش فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» در جشنواره فجر

واکنش وزیر ارشاد به شایعات درباره تهدید شدن به استیضاح، عدم نمایش «آشغال‌های دوست داشتنی» در جشنواره فجر، معرفی برگزیدگان جوایز انجمن بازیگران آمریکا 2019 از مهمترین خبرهای فرهنگی 8 بهمن‌ماه 97 بود

واکنش وزیر ارشاد درباره تهدید به استیضاح تا جلوگیری از نمایش فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» در جشنواره فجر
کد خبر: 265822
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۸ ۱۷:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین|

واکنش وزیر ارشاد به شایعات درباره تهدید شدن به استیضاح وزیر ارشاد در واکنش به شایعات درباره تهدید شدن به استیضاح گفت: «روز شنبه دیداری با برخی از نمایندگان در موضوعات مرتبط به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتم. دیداری متداول و دوستانه. هیچگونه تهدید به استیضاح هم در جلسه نبود.

«آشغال‌های دوست داشتنی» نمایشی در جشنواره فجر نخواهد داشت/جشنواره سی‌وهفتم رئیس هیات داوران ندارد داروغه‌زاده دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از عدم نمایش فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی در جشنواره فیلم فجر خبر داد.

برگزیدگان جوایز انجمن بازیگران آمریکا 2019 معرفی شدند اسامی برندگان جوایز بیست و پنجمین دوره جوایز سالانه انجمن بازیگران (SAG) در وست‌هالیوود اعلام شد.

چینی‌ها در فیلم جدید «تارانتینو» سرمایه‌گذاری می‌کنند یک کمپانی فیلمسازی چینی تهیه‌کنندگی و بخش عمده‌ای از سرمایه‌گذاری فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته جدید «کوئنتین تارانتینو» را بر عهده گرفت.

نخستین روزنامه ویژه زنان در کشور منتشر شد اولین روزنامه ویژه زنان با عنوان "خبر بانوان" در گستره توزیع کشوری در شیراز منتشر شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها