کد خبر: 265833
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۸ ۲۲:۰۰:۰۰
| |

مروری بر مهمترین خبرهای روز/ ۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

دریافت پیامک تهدید به قتل به خاطر FATF/ توضیحات ظریف در مجلس درباره برجام/ درخواست برای رفع حصر در صحن علنی مجلس/ تکذیب تهدید شدن به استیضاح از سوی وزیر فرهنگ

دریافت پیامک تهدید به قتل به خاطر FATF، توضیحات ظریف در مجلس درباره برجام، درخواست برای رفع حصر در صحن علنی مجلس و تکذیب تهدید شدن به استیضاح از سوی وزیر فرهنگ مهمترین خبرهای امروز 8 بهمن 97 بود.

حجم ویدیو: 6.51M | مدت زمان ویدیو: 00:02:41 دانلود ویدیو
کد خبر: 265833
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۸ ۲۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مخالفت‌ها با FATF گفته: زمانی که سعید جلیلی در شورای عالی امنیت ملی بود با دستخط جلیلی توصیه شده تا به FATF بپیوندد.

انصاری همچنین گفته پیامک‌هایی مبنی بر تهدید به قتل دریافت کردم

***

ظریف وزیر امورخارجه امروز در مجلس حاضر شد تا به سوال نمایندگان مجلس پاسخ دهد، سوالی که دوباره به برجام مربوط می‌شد.

***

قاسم میرزایی‌نیکو، نماینده دماوند و فیروزکوه در نطق میان‌دستور خود خواستار رفع حصر از میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی شد.

میرزایی نیکو گفت: ما به عدالت به نسل پرسشگر، به تکه‌ای از تاریخ، به انقلاب بدهکار هستیم. ما به خودمان بدهکاریم. ما به انقلابی که بر آمده از وجدان آگاه و بیدار است، بدهکاریم.

***

وزیر فرهنگ در واکنش به خبرهایی منبی بر تهدید شدنش به استیضاح، در توییترش نوشت: روز شنبه دیداری با برخی از نمایندگان در موضوعات مرتبط به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتم. دیداری متداول و دوستانه. هیچگونه تهدید به استیضاح هم در جلسه نبود. از عزیزان در رسانه و شبکه‌های مجازی دقت بیشتر را انتظار دارم. ارادتمند همه عزیزان هستم.»

***

محمد کاظمی نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با اشاره به اینکه قوانین فعلی موجب سوءاستفاده از ازدواج زودهنگام دختران است، گفته: طرح کودک همسری در مجلس تصویب هم شود، شورای نگهبان آن را رد می‌کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها