کد خبر: 266005
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۹ ۱۱:۵۴:۰۰
| |

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در کنگره بزرگداشت شهید باقری در تبریز:

اطلاعات عملیات از نقاط قوت دفاع مقدس بود /اگر قاسم سلیمانی ها نبودند حریم اهل بیت مورد تعرض قرار می گرفت+ ویدئو

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر ما در تجهیزات کسری داشتیم، اگر تجهیزات باقی‌مانده ارتش دچار مشکل قطعات یدکی بود، اگر کسری‌های اعتباری و مالی داشتیم اما نقاط قوتی هم در دفاع مقدس داشتیم که اطلاعات عملیات از جمله این نقاط قوت بود.

حجم ویدیو: 4.86M | مدت زمان ویدیو: 00:01:56 دانلود ویدیو
کد خبر: 266005
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۹ ۱۱:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» در کنگره بزرگداشت شهید حسن باقری که امروز در تبریز برگزار شد، گفت: من اطلاع دقیق دارم که فرزندان کشته‌شدگان در عراق حرف از تلف شدن پدران‌شان می‌زنند و شما این را قیاس کنید با صحبت‌های فرزندان شهدای ما که چقدر به شهادت پدران‌شان افتخار می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهید حسن باقری یکی از تربیت یافتگان مکتب اسلام است، افزود: شهید باقری جوانی بود که در 24 سالگی یک سربازی عادی را در ژاندارمری گذرانده بود؛ او در روز دوم جنگ با کسوت خبرنگاری وارد جنگ شد و همان زمان بود که از دوستان خبرنگارش خداحافظی کرد و به آن‌ها گفت که «شما خبرنگاری کنید، من اینجا کار‌های دیگری دارم».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه اطلاعات دفاع مقدس جزو نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: اگر ما در تجهیزات کسری داشتیم، اگر تجهیزات باقی‌مانده ارتش دچار مشکل قطعات یدکی بود، اگر کسری‌های اعتباری و مالی داشتیم اما نقاط قوتی هم در دفاع مقدس داشتیم که اطلاعات عملیات از جمله این نقاط قوت بود. اکنون ایران به قدت برتر منطقه تبدیل شده ولی در عین این برتری و قدرت عادلانه رفتار می‌کند.

باقری با بیان اینکه اگر تلاش جوانان و هدایت امثال سردار سلیمانی‌ها نبود حریم اهل بیت مورد تعرض قرار می‌گرفت، گفت: همه دشمنان ما می‌دانند که اگر نیت تهاجم و تهدید به این ملت را بگیرند، پاسخ دندان‌شکن دریافت خواهند کرد.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها