کد خبر: 266033
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۹ ۱۲:۴۷:۰۰
| |

علی مطهری نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی:

هم در فوتبال و هم در اخلاق باختیم/ تیم‌ملی شرایط قهرمانی را داشت ولی شخصیت قهرمانی نداشت/ آزمون، حاجی‌صفی و رضاییان تنبیه شوند

علی مطهری نماینده تهران و عضو فراکسیون امید و نایب رییس دوم در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خودش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نسبت به شکست تیم‌ملی ایران به تیم‌ملی ژاپن در چارچوب مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 که به میزبانی امارات متحده عربی برگزار می‌شود، واکنش نشان داد

هم در فوتبال و هم در اخلاق باختیم/ تیم‌ملی شرایط قهرمانی را داشت ولی شخصیت قهرمانی نداشت/ آزمون، حاجی‌صفی و رضاییان تنبیه شوند
کد خبر: 266033
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۹ ۱۲:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| علی مطهری نماینده تهران و عضو فراکسیون امید و نایب رییس دوم در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خودش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نسبت به شکست تیم‌ملی ایران به تیم‌ملی ژاپن در چارچوب مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 که به میزبانی امارات متحده عربی برگزار می‌شود، واکنش نشان داد و نوشت:

« هم در فوتبال و هم در اخلاق باختیم.

باخت ما در مقابل ژاپن نشان داد که تیم ملی فوتبال کشور ما، هم از نظر روحی و روانی آماده برای مسابقات بزرگ نبوده و هم از نظر اخلاقی و فرهنگی.

تیمی که با خوردن یک گل از هم می‌پاشد و نمی‌تواند داشته‌های خود را به نمایش بگذارد، از نظر روحی و روانی آماده نیست و معلوم می‌شود از این جهت روی آن کار نشده است.

همچنین تیمی که پس از ابخت در مقابل تیم مقابل ، عنان از کف می‌دهد و به افراد تیم حریف حلمه‌ور می‌شود، علاوه بر فوتبال در اخلاق هم باخته است و ملت خود را هم در افکار عمومی جهان بازنده کرده است.

وقتی ما در دنیا از سوی آمریکا و اسراییل منافقانه متهم به حمایت از تروریسم و خشونت هستیم، رفتاری که آقایان آزمون و حاجی‌صفی و رضاییان از خود نشان دادند و در مقابل چشم مردم جهان قرار گرفت، ضربه‌ای مهلک به ملت ایران بود و ایران افراد باید تنبیه شوند.

این‌ها بازی در تیم ملی را با بازی در کوچه و محله اشتباه گرفته‌اند و نمی‌فهمند که رفتار آن‌ها، رفتار، اخلاق و فرهنگ ملت ایران را به دنیا منتقل می‌کند.

از سوی دیگر اعترضا بیش از حد به داور که در بازی‌های داخلی ما یک رسم و عادت شده است، خود را در بازی ملی نشان داد و شد آنچه که نباید می‌شد.

باید از همه این‌ها برای آینده درس گرفت.

خلاصه تیمی که می‌توانست قهرمان آسیا شود، به خاطر ضعف روحی و روانی و اخلاقی نتوانست به این مقام برسد و دل مردم را که در شرایط فعلی به شدت به آن نیازمند بودند، شاد کند.

این تیم همه شرایط قهرمانی را داشت ولی شخصیت قهرمانی نداشت.»

پست اینستاگرامی مطهری در انتقاد از تیم‌ملی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها