کد خبر: 266149
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۹ ۲۰:۱۶:۰۰
| |

مروری بر مهمترین خبر‌های فرهنگی ۹ بهمن‌ماه ۹۷

رونمایی از اثر انگشت «داوینچی» بعد از پانصد سال تا واکنش فاطمه معتمدآریا نسبت به برگزاری بزرگداشتش در جشنواره فیلم فجر

رونمایی از اثر انگشت «داوینچی» بعد از پانصد سال ، واکنش فاطمه معتمدآریا نسبت به برگزاری بزرگداشت در جشنواره فیلم فجر، داوران بخش محیط زیست جشنواره فیلم فجر معرفی شدند از مهمترین خبر‌های فرهنگی 9 بهمن‌ماه 97 بود

رونمایی از اثر انگشت «داوینچی» بعد از پانصد سال تا واکنش فاطمه معتمدآریا نسبت به برگزاری بزرگداشتش در جشنواره فیلم فجر
کد خبر: 266149
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۹ ۲۰:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین|

رونمایی از اثر انگشت «داوینچی»بعد از پانصد سال در مراسم یادبود پانصدمین سالگرد درگذشت «لئوناردو داوینچی» اثر انگشت او که بر روی یکی از تابلوهای نقاشی‌اش به وضوح مشاهده می‌شود، به نمایش عموم گذاشته خواهد شد.

واکنش کارگردان مستند «مایکل جکسون» به عدم نمایش این اثر مستند چهار ساعته «ترک ناکجاآباد» در حالی امسال با جنجال‌های فراوان در جشنواره فیلم ساندنس رونمایی شد که بنیاد «مایکل جکسون» این فیلم را ترور شخصیتی و نه یک اثر مستند توصیف کرد.

روایت فاطمه معتمدآریا از ممنوع الکاری در سینما فاطمه معتمدآریا در واکنش به برگزاری بزرگداشت برای او در جشنواره فجر گفته: من نباید در این باره سخن بگویم ولی حقیقتا خیلی فکر نمی‌کنم که این بزرگداشت ضرورتی برای من داشته باشد.

داوران بخش محیط زیست جشنواره فیلم فجر معرفی شدند دیگرانوهی هواکیمیان، منصور ضابطیان و امیر عبدالرضا سپنجی به عنوان داوران بخش محیط زیست جشنواره فیلم فجر انتخاب شدند.

گرامیداشتی برای محمدرضا لطفی در جشنواره موسیقی گروه «سایه ارغوان» به سرپرستی محمدامین اکبرپور و خوانندگی اشکان کمانگری و علیرضا حاجی‌طلب در جشنواره موسیقی فجر یاد و خاطره محمدرضا لطفی را گرامی می‌دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها