کد خبر: 266214
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

کمبود اقامتگاه مانع اساسی جذب توریست است/ استفاده از ظرفیت‌های گردشگری راهکاری برای دور زدن حلقه تحریم ها

اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های گردشگری راهکاری اساسی برای دور زدن حلقه تحریم‌ها است، عنوان کرد: کمبود اقامتگاه و نبود راهنمایی گردشگری از موانع اساسی در حوزه جذب توریست تلقی می‌شود.

کمبود اقامتگاه مانع اساسی جذب توریست است/ استفاده از ظرفیت‌های گردشگری راهکاری برای دور زدن حلقه تحریم ها
کد خبر: 266214
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اصغر سلیمی درباره وضعیت صنعت گردشگری در کشور، گفت: عدم استفاده از ظرفیت‌های ناب گردشگری جمهوری اسلامی ایران موجب شده است که نتوان از ظرفیتهای اقتصادی و فرهنگی این صنعت مولد بهره برد‌ تا بتوان شرایط اقتصادی کشور را به نوعی ساماندهی کرد.

توسعه راهنمایی گردشگری بین المللی راهکار اساسی برای جذب گسترده توریست خارجی

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه راهنمایی گردشگری بین الملی راهکار اساسی برای جذب توریست خارجی به کشور تلقی می شود تصریح کرد: برخی ازآثار تاریخی در حوزه گردشگری در کشورغریب هستند.

سلیمی افزود: برای توسعه اقتصادی گردشگری الزامی است که آثارباستانی کشور با برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی توسط راهنمایی گردشگری برای توریست های داخلی و خارجی تشریح شود تا گردشگران با توجه به ظرفیت‌های گردشگری، ایران را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کنند.

توسعه صنعت گردشگری در کشور نیازمند ایجاد وتحول در زیر ساخت ها

وی ادامه داد: توسعه صنعت گردشگری در کشور نیازمند ایجاد تحول در زیر ساخت‌ها گردشگری از جمله مراکز اقامتی، آنلاین بودن نقشه گردشگری است تا بتوان به سرعت صنعت گردشگری را به سمت توسعه اقتصادی حرکت داد.

سلیمی افزود: صادرات صنایع دستی و در نهایت ارزآوری برای کشور مان از دل صنعت گردشگری ایجاد می‌شود بنابراین برای کاهش فشارهای اقتصادی به کشور می بایست به طریق کاربردی توسعه صنعت گردشگری مدنظر قرار بگیرد.

کمبود اقامتگاه و نبود راهنمایی گردشگری از موانع اساسی در حوزه جذب توریست

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی با بیان اینکه ظرفیت‌های گردشگری راهکاری اساسی برای دور زدن حلقه تحریم ها است یادآورشد: کمبود اقامتگاه و نبود راهنمایی گردشگری از موانع اساسی در حوزه جذب توریست تلقی می‌شود.

منبع: خانه‌ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها