کد خبر: 266325
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ۱۲:۱۷:۴۹
| |

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس‌جمهوری:

رییس‌جمهور در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی بهداشت حضور می‌یابد/ دولت با قدرت و قوت طرح نظام سلامت را ادامه می‌دهد

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس‌جمهوری گفت: روز دوشنبه جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان در مجلس برگزار می‌شود و رییس‌جمهوری در این جلسه حضور خواهد یافت.

رییس‌جمهور در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی بهداشت حضور می‌یابد/ دولت با قدرت و قوت طرح نظام سلامت را ادامه می‌دهد
کد خبر: 266325
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ۱۲:۱۷:۴۹

اعتمادآنلاین| حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس‌جمهوری در پایان جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران بیان کرد: آقای رئیس‌جمهور بعد از استعفای آقای قاضی‌زاده هاشمی وزیر محترم سابق بهداشت درمان و آموزش پزشکی، آقای سعید نمکی را بعنوان وزیر پیشنهادی برای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به مجلس شورای اسلامی معرفی کردند.


وی ادامه داد: بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس یک هفته بعد از اعلام وصول و معرفی وزیر پیشنهادی،جلسه علنی رسیدگی به رای اعتماد به وزیر پیشنهادی را برگزار خواهد کرد و بر این اساس انشاالله روز دوشنبه جلسه علنی رسیدگی به رای اعتماد به وزیر پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی انجام می شود.


معاون پارلمانی رییس جمهوری خاطرنشان کرد: آقای روحانی رئیس محترم جمهوری برای معارفه وزیر پیشنهادی و دفاع از برنامه های ایشان در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می کنند.


امیری ادامه داد: بحث نظام سلامت که یکی از نیازهای جامعه امروز و از مهمترین سیاست های راهبردی دولت است انشاءالله با رای بالایی که نمایندگان محترم به وزیر پیشنهادی بهداشت درمان و آموزش پزشکی خواهند داد، استمرار پیدا کند.


وی تصریح کرد: گاهی در بعضی از محافل می پرسند که با تغییر وزیر بهداشت سرنوشت نظام سلامت چه خواهد شد باید عرض کنم دولت با قدرت و قوت طرح نظام سلامت را کماکان ادامه خواهد داد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها