کد خبر: 266344
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ۱۳:۰۸:۰۰
| |

محمود واعظی:

غیر از برآورد خسارت‌های سیلاب می‌خواهیم به مردم لرستان کمک کنیم

با توجه به دستور رئیس جمهور مبنی بر بسیج تمامی امکانات به منظور رسیدگی به مشکلات ناشی از سیل در جنوب و غرب کشور، محمود واعظی به نمایندگی از طرف روحانی عازم لرستان شده است.

غیر از برآورد خسارت‌های سیلاب می‌خواهیم به مردم لرستان کمک کنیم
کد خبر: 266344
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ۱۳:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور اظهار داشت: سفر به استان لرستان اهداف مختلفی دارد و فقط برآورد خسارات سیلاب نیست.

وی افزود: وقتی‌ که مردم عزیز در هرجایی از کشور دچار مشکلی می‌شوند این وظیفه مسئولان است که در خدمت مردم باشند و از نزدیک حرفه‌ای آن‌ها را بشنوند و همدردی کنند، مشکلاتی که وجود دارد حل شود و راه‌هایی هم برای علاج وضعیت فعلی بیندیشند وهم برای آینده پیشگیری کنند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور عنوان کرد: ما همراه رئیس ستاد بحران کشور و از وزارتخانه‌های ذی ربط جهاد کشاورزی، راه، سازمان برنامه‌وبودجه و بخش‌های مختلف همراه ما هستند که بررسی می‌کنیم ببینیم چه خدمتی می‌توانیم به مردم عزیزمان در استان لرستان انجام دهیم.

وی درباره معرفی سخنگوی دولت عنوان کرد: رئیس‌جمهور روی سه نفر گزینه در حال کارند، چون سخنگو را نمی‌توان عوض کرد، وقتی فردی را می‌گذارید یعنی پاسخگویی به افکار عمومی به‌طور مرتب انجام می‌شود؛ از زمانی که ما آمدیم، رئیس‌جمهور به تمام وزرا و معاونان دستور دادند که مرتب هم روز‌های چهارشنبه وهم غیرازاین روز با رسانه‌ها مستقیم صحبت کنند و این به نفع خبرنگاران است که به‌جای اینکه با یک نفر صحبت کنید با 30 نفر صحبت می‌کنید که بهتر است لذا این کار را خواهیم کرد.

سخنگوی دولت بزودی مشخص می‌شود

محمود واعظی ادامه داد:سخنگوی هیات دولت بزودی معرفی می‌شود و باید در نظر گرفت که اصل کار پاسخگویی به افکار عمومی است و در این خصوص ریاست محترم جمهوری به وزیران و معاونین خود دستور داده است که روزانه پاسخگوی مردم از طریق رسانه‌ها باشند.

وی همچنین درباره هدف سفر به لرستان گفت: تنها بازدید از مناطق سیل زده مدنظر نیست بلکه آمده ام تا از نزدیک مردم را ملاقات کنم.

رئیس دفتر رییس جمهوری گفت: مشکلات مردم در این حادثه را لمس خواهم کرد و راه‌های برطرف کردن مشکلات مردم بررسی می‌شود، همچنین ارزیابی وضعیت از سیلاب صورت می‌گیرد تا بتوان در آینده میزان خسارت را کاهش داد.

وی بیان کرد: نمایندگانی از وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی همچنین سازمان برنامه ریزی و بودجه در این سفر حضور دارند و نسبت به خدمت رسانی به مردم اقدام خواهند کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که این سفر تاثیرگذار باشد و مشکلات مردم خسارت دیده بزودی برطرف شود.

با توجه به دستور رئیس جمهور مبنی بر بسیج تمامی امکانات به منظور رسیدگی به مشکلات ناشی از سیل در جنوب و غرب کشور، محمود واعظی به نمایندگی از طرف روحانی عازم لرستان شده است.

رئیس دفتر رئیس جمهوری را در سفر به لرستان، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور همراهی می‌کند.

سیل هفته جاری خسارات بسیاری در لرستان به ویژه در خرم آباد برجای گذاشته است.

تخریب زیرساخت‌های شهری و روستایی، جاده، پل، ابنیه و خسارات منازل عموم مردم از عواقب بارش‌های سیل آسا در لرستان بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها