کد خبر: 266388
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ۱۴:۴۴:۰۰
| |

علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی:

رساندن آب و برق به نقاط محروم نشان‌دهنده رویکرد مثبت انقلاب اسلامی است/باید صنایع جانبی توسعه پیدا کنند

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تولید آلومینیوم جزو صنایع راهبردی است و سرمایه‌گذاری مربوط به این بخش سنگین بوده، ولی می‌ارزد که سرمایه‌گذاری شود.

رساندن آب و برق به نقاط محروم نشان‌دهنده رویکرد مثبت انقلاب اسلامی است/باید صنایع جانبی توسعه پیدا کنند
کد خبر: 266388
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ۱۴:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| علی لاریجانی در آیین افتتاح پست برق 230.63 کیلو ولتی و تولید آلومینا از نفلین سینیت در سراب، اظهار کرد: ضرورت دارد در کنار پست برق 230.63 کیلوولتی و تولید آلومینا از نفلین سینیت، صنایع جانبی نیز فعال شود و امیدواریم به زودی شاهد بهره‌برداری کامل از این پروژه باشیم. حجم سرمایه‌گذاری پس از انقلاب، جالب بوده و نشان دهنده رویکرد مثبت انقلاب اسلامی است که آب و برق را به نقاط دور افتاده و محروم هم رسانده است.

وی با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی از نظر قیمت گذاری در مصرف آب و برق، بیان کرد: مدنظر قرار دادن این رویکرد، می‌تواند جامعه را به استفاده منطقی از امکانات سوق دهد و در وزارت نیرو باید روش‌های کلان مورد پیگیری قرار گیرد.

لاریجانی اضافه کرد: تلاش داریم تا بخشی از اعتبار مورد نیاز پروژه‌های آب و برق را در بودجه سال 98 از محل صندوق توسعه ملی تامین کنیم تا بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این بخش رغبت پیدا کند، البته این مهم، زمانی محقق می‌شود که بتوان برق را با اطمینان فروخت. برقراری ارتباط صنعت برق کشورمان با سایر کشورها موقعیتی عالی به وجود آورده و باید برای توجه سرمایه‌گذاران به صنعت برق تلاش شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها