مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد؛

افتتاح مرکز محله مینابی در راستای ترمیم بافت‌های فرسوده پایتخت

علی اکبری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ضمن تأکید بر اهمیت تأمین سرانه‌های خدماتی در بافت‌های فرسوده، از افتتاح مرکز محله مینابی منطقه 15 تا پایان اسفند ماه سال جاری خبر داد.

افتتاح مرکز محله مینابی در راستای ترمیم بافت‌های فرسوده پایتخت
کد خبر: 266402
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ۱۵:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| علی اکبری با بیان این که یکی از فرصت های موجود در محله مینابی وجود سطح قابل توجهی از اراضی تحت تملک سازمان نوسازی شهر تهران در این محله است، از برنامه ریزی جهت احداث مرکز محله در این محدوده سخن به میان آورد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به کمبود سرانه های خدماتی و فضای سبز در بافت های فرسوده منطقه 15، اظهار داشت: سازمان نوسازی اقدام به تهیه طرح و احداث مرکز در محدوده ای به مساحت حدود 2800 مترمربع کرده است.

به گفته علی اکبری این مرکز که با عنوان مرکز مینابی شناخته می شود، در خیابان انورزاده حدفاصل خیابان هاشمی و سیدجوادی قرار گرفته و دارا ی مساحت عرصه 2600 مترمربع و ساختمان فرهنگی به مساحت 211 مترمربع در یک طبقه است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان این که در این مرکز، فضای بازی کودکان، فضای نشستن، فضای فعالیت های شبانه، فضای رویدادها و ... نیز در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: کلنگ احداث این مرکز در دی ماه 97 زده شد و هم اکنون در مرحله اجرای فونداسیون و ستون های سازه و کفپوش های فضای باز قرار دارد. پیش بینی می گردد در اسفند ماه 97 پروژه افتتاح شودو تا پایان اردیبهشت 98 به طور کامل به بهره برداری برسد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها