مسعود پزشکیان نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

تنها راه برون‌رفت از وضعیت فعلی حفظ انسجام و وحدت است/ اگر مردم خدمت ما را نبینند، ما خواهیم رفت/ مشکلات اصلی ما در سال 98، وحدت داخلی و اعتماد ملی است/ بحران‌های اقتصادی به‌سادگی قابل‌حل نیست

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مشکلات اصلی ما در سال 98 همان انسجام، وحدت داخلی و اعتماد ملی است و اگر به همین شکل ادامه دهیم اوضاع بدتر خواهد شد مگر اینکه در خودمان، رفتارمان و نگاهمان تغییر ایجاد شود.

تنها راه برون‌رفت از وضعیت فعلی حفظ انسجام و وحدت است/ اگر مردم خدمت ما را نبینند، ما خواهیم رفت/ مشکلات اصلی ما در سال 98، وحدت داخلی و اعتماد ملی است/ بحران‌های اقتصادی به‌سادگی قابل‌حل نیست
کد خبر: 266403
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مسعود پزشکیان نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» با اشاره به بحران‌های اقتصادی و سیاسی کشور، گفت: تنها راه برون‌رفت از وضعیت کنونی این است که در داخل انسجام و وحدتمان را حفظ کنیم.

او ادامه داد: اگر انسجام و وحدت داخلی را برهم بزنیم، حرف حق بزنیم یا باطل فرقی نمی‌کند، ما نخواهیم ماند. بنابراین باید ابتدا انسجام وحدت در داخل داشته باشیم. مردم بپذیرند که ما می‌خواهیم به آن‌ها خدمت کنیم و خدمت گذار آن‌هاییم.

این نماینده مجلس تأکید کرد: اگر مردم خدمت ما را دیدند می‌مانیم و اگر ندیدند نخواهیم ماند.

پزشکیان با اشاره به وجود بحران‌ها، گفت: چنانچه مردم بپذیرند که ما برای آن‌ها می‌خواهیم خدمت کنیم این بحران‌ها را به‌راحتی می‌توانیم پشت سر بگذاریم و از آن‌ها عبور کنیم اما اگر مردم نپذیرند کوچک‌ترین بحران‌ها تبدیل به بحران‌های بزرگ می‌شود.

این نماینده مجلس، ادامه داد: ما باید متوجه شویم که مشکل ما در انسجام داخلی است. بحران‌های اقتصادی وجود دارد و وجود خواهد داشت و با توجه به موضع‌گیری‌هایی که ما داریم به‌سادگی هم قابل‌حل نیست.

پزشکیان در پاسخ به اینکه برای انسجام داخلی نیاز به گشایش نیست؟ گفت: گشایش در انسجام است نه در اقتصاد و سیاست.

او در خصوص مهم‌ترین مشکلاتی که در سال 98 با آن مواجه خواهیم بود، تأکید کرد: مشکلات اصلی ما در سال 98 همان انسجام، وحدت داخلی و اعتماد ملی است و اگر به همین شکل ادامه دهیم اوضاع بدتر خواهد شد مگر اینکه در خودمان، رفتارمان و نگاهمان تغییر ایجاد شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها