کد خبر: 266443
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ۲۱:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۱۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

برگزاری دادگاه فعالان محیط زیستی و رفع تهدید تلگرام

برگزاری دادگاه فعالان محیط زیستی متهم به جاسوسی از مراکز نظامی، برطرف شدن تهدید تلگرام، آمادگی ایران برای تولید انبوه و صادرات دستاوردهای دفاعی و اعلام جزییات عفو گسترده از مهم‌ترین خبرهای سیاسی امروز بود.

برگزاری دادگاه فعالان محیط زیستی و رفع تهدید تلگرام
کد خبر: 266443
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ۲۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاداعظمی : برگزاری دادگاه فعالان محیط زیستی متهم به جاسوسی از مراکز نظامی از خبرهای مهم رسانه‌های امروز کشور بود. همچنین اظهارات سردارباقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح که اعلام کرده ایران آمادگی تولید انبوه و صادرات دستاوردهای دفاعی را دارد.

در ادامه سرخط مهمترین خبرهای سیاسی را می‌خوانید:

جلسه محاکمه 8 فعال محیط زیستی متهم به جاسوسی از مراکز نظامی کشور صبح امروز به صورت غیرعلنی در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

حمید شهریاری، معاون آماری و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفته است: تهدید تلگرام را برطرف کرده‌ایم.

سردار محمدحسین باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرده است که آمادگی تولید انبوه و صادرات دستاوردهای دفاعی را داریم.

علیرضا مرندی مسئول تیم پزشکی رهبر انقلاب گفته است :« حکومت اسلامی به معنای واقعی کلمه نیستیم اما از ما نزدیک‌تر به اسلام هم نیست»

عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران با اشاره به اینکه شیوه انتخابی برای عفو گسترده زندانیان در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب این است که استثنائات کمتری به این عفو بخورد، گفت: مفسدان و اخلالگران اقتصادی و امنیتی‌ها عفو نمی‌شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها