کد خبر: 266446
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ۱۸:۱۳:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای بین‌الملل/ ۱۰ بهمن۱۳۹۷

از بازگشت مرضیه هاشمی به ایران تا مسدود شدن حساب‌های بانکی خوان گوایدو

بازگشت مرضیه هاشمی به ایران؛ مسدود شدن حساب‌های بانکی خوان گوایدو؛ مخالفت با تعویق طرح «برگزیت»؛ اعزام دیپلمات ارشد آمریکا به اروپا؛ رد اظهارات ترامپ از سوی نهادهای اطلاعاتی آمریکا؛ سفر پادشاه اسپانیا به عراق؛ حمایت از نیروهای کرد از سوی ترامپ.

از بازگشت مرضیه هاشمی به ایران تا مسدود شدن حساب‌های بانکی خوان گوایدو
کد خبر: 266446
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ۱۸:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| مرضیه‌ هاشمی خبرنگار و مجری شبکه پرس ‎تی‎وی که در آمریکا بازداشت شده بود، پس از آزادی از زندان، امشب به تهران بازمی‌گردد.

***

دیوان عالی ونزوئلا با صدور حکمی حساب‌های بانکی و تراکنش‌های مالی خوان گوایدو رهبر مخالفان ونزوئلا را مسدود و وی را تا زمان تکمیل تحقیقات ممنوع‌الخروج کرد.

***

اکثریت اعضای پارلمان انگلیس به لایحه پیشنهادی برای به تعویق انداختن طرح «برگزیت» رأی مخالف دادند.

***

به نوشته رسانه‌های آمریکایی، وزارت امور خارجه ایالات متحده اعلام کرد که دیپلمات ارشد آمریکا در امور مبارزه با تروریسم، به چند کشور اروپایی سفر می‌کند تا با مقام‌های این کشورها در خصوص حمایت ایران از تروریسم در اروپا مذاکره کند.

***



گزارش سالانه «ارزیابی تهدیدهای جهانی» که ارزیابی نهادهای اطلاعاتی آمریکا از تهدیدهای ادعایی پیش روی این کشور را منعکس می‌کند، اظهارات ترامپ درباره ایران، کره‌شمالی و شکست داعش را نقض کرده است.

***

پادشاه اسپانیا امروز (چهارشنبه) وارد بغداد شد و مورد استقبال رئیس‌جمهور عراق قرار گرفت. این نخستین سفر یک پادشاه اسپانیایی به عراق از حدود 40 سال پیش است.

***


شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به الهام احمد، رئیس اجرایی مشترک شورای سوریه دموکراتیک گفته است اجازه نمی‌دهد که نیروهای کرد به دست نیروهای ترکیه کشته شوند. ترامپ گفته است: من کردها را دوست دارم.

***

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها