قاسم میرزایی‌نیکو عضو فراکسیون امید:

زنگنه با التماس و تمنا به وزارت نفت آمده است

یک عضو فراکسیون امید با اشاره به نامه تعدادی از نمایندگان به سران قوا و رئیس مجمع تشخیص برای اصلاح مدیریت وزارت نفت، گفت: من با آن شناختی که از آقای زنگنه دارم، ایشان زودتر از این‌ حرف‌ها حاضر است همه کارها را به دست آقایانی که ادعا دارند بدهد.

زنگنه با التماس و تمنا به وزارت نفت آمده است
کد خبر: 266550
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۲:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| قاسم میرزایی نیکو، درباره این که چرا مدتی است وزرا دارند خبر استعفای خود را تکذیب می‌کنند و چه فضایی در کشور وجود دارد که خبر استعفای وزار در فضای مجازی پیچیده می‌شود؟، گفت: عده‌ای خبر می‌دهند و در فضای مجازی اعلام می‌کنند که مثلا وزیر ارتباطات استعفا داده خب او هم مجبور است تکذیب کند.

وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید این اخبار از سوی جریانی برای تحت فشار قرار دادن دولت منتشر می‌شود؟، گفت: باید با کسی که اینچنین خبرسازی‌هایی را انجام می‌دهد برخورد کرد و سیستم نظارتی کشور باید با آن مجموعه خبرسازی‌هایی که خبر کذب می‌دهند، برخورد کند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم در واکنش به اقدام تعدادی از نمایندگان در راستای تحت فشار قرار دادن وزیر نفت، اظهار کرد: در جلسات اخیر مجلس هم یکی از نمایندگان مفصل راجع به آقای زنگنه صحبت کرد و درباره همه تقصیرات کشور و قفل شدن مسائل و روابط بانکی و... گفت که گیر این کارها آقای زنگنه است. اگر گیرش آقای زنگنه هست پس چرا مجلس بیکار است؟ او را استیضاح کنند و بردارند.

وی با اشاره به نطق حاجی‌دلیگانی که خطاب به رئیس‌جمهور گفته‌ بود « اگر در این جمله صادق هستید که می‌خواهید مشکلات اقتصادی کشور را حل کنید، کلید اقتصاد را از آقای زنگنه که ضربات جبران ناپذیر تاریخی به کشور و مردم ایران زده پس بگیرید»، عنوان کرد: اتفاقا آقای زنگنه با التماس و تمنا آمده و ده‌ها بار به دنبال این بوده که دست از سرش بردارند تا به زندگی‌اش برسد منتها سران نظام معتقد بودند که بالاخره آقای زنگنه اقداماتی را انجام می‌دهد که خارق‌العاده است.

این عضو فراکسیون امید تصریح کرد: ممکن است از این همه جایگاه بزرگی که وزارت نفت دارد اتفاقی هم رخ دهد اما اینکه به این صورت به مجمع و دیگران حمله کنند تا قراردادها و مسئولان همه را تحت‌الشعاع قرار دهند صحیح نیست. زنگنه بارها به صحن آمده و از او سوال شده و بارها قراردادهایش مورد بازخواست قرار گرفته، هیچ‌کدام موفق نشدند و همه نمایندگان از پاسخ وزیر قانع شدند بجز یک مورد که یک کارت زرد دادند.

میرزایی نیکو ادامه داد: من چیزهایی شنیده‌ام و نه این که بخواهم استنادی داشته باشم و آن این است که بالاخره آقای زنگنه فردی نیست که منتظر باشد در وزارت بماند، آقای زنگنه هم حاضر است بگذارد و برود، ما باید لیاقت بهره‌برداری و استفاده از این ظرفیت‌ها را داشته باشیم.

وی ابراز داشت: من با آن شناختی که از آقای زنگنه دارم، ایشان زودتر از این‌ حرف‌ها حاضر است همه را به دست آقایانی که ادعا دارند بدهد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها