کد خبر: 266584
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۴:۲۲:۰۰
| |

نیوکاسل به دنبال جذب میلاد محمدی

فاکس اسپورتس گزارش داد، پنج بازیکن حاضر در جام ملت‌های آسیا از جمله میلاد محمدی پیشنهاد‌های وسوسه کننده‌ای دریافت کرده اند.

نیوکاسل به دنبال جذب میلاد محمدی
کد خبر: 266584
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۴:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سایت فاکس اسپورتس آسیا با انتشار گزارشی اعلام کرد 5 بازیکن حاضر در بازی‌های جام ملت‌های آسیا 2019 از جمله میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی ایران پیشنهاد‌های خوبی دریافت کرده اند.


این سایت درباره میلاد می‌نویسد، مدافع چپ ایران یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات بود و از این رو توجه برخی باشگاه‌های اروپایی را به خود جلب کرد. یکی از آن‌ها نیوکاسل یونایتد بود.

احمد گروزنی او را به باشگاه انگلیسی پیشنهاد داد، اما این قرارداد در نهایت به جایی نرسید.


چهار بازیکن دیگری که با پیشنهاد‌های خوبی مواجه شده اند عبارتند از؛

وو لی مهاجم چین هر چند در روز‌های خوبش نبود، اما از چند تیم اروپایی پیشنهاد داشت و سرانجام 28 ژانویه (سه روز قبل) با قراردادی به ارزش 3.15 میلیون پوند به اسپانیول پیوست تا اولین چینی لالیگا لقب بگیرد.


کیم مین جائه مدافع 22 کره جنوبی از واتفورد پیشنهاد داشت، اما ترجیح داد در آسیا بماند و به تیم بیجینگ گوان چین پیوست.

مهند علی مهاجم 18 ساله عراق که در این بازی‌ها 2 گل زد از چندین تیم اروپایی از جمله یوونتوس، آاک یونان، خنک بلژیک، گالاتارای ترکیه و بنفیکای پرتقال پیشنهاد داشت، اما باشگاه الشرطه عراق با جدایی او مخالفت کرد.


میلوس دگنک مدافع استرالیا که سال گذشته از یوکوهاما به ستاره سرخ بلگراد پیوست، که به الهلال پیوسته بود، امسال پس از جام ملت‌ها با قراردادی به ارزش 3 میلیون پوند به الهلال عربستان پیوست.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها