اعتراف برادر یکی از فعالان مدنی بازداشتی در عربستان؛

خواهرم را هر شب در زندان شکنجه می‌کنند

برادر یکی از فعالان مدنی زندانی در عربستان بخش‌هایی از شکنجه‌های صورت گرفته علیه خواهر خود را رسانه‌ای کرد.

خواهرم را هر شب در زندان شکنجه می‌کنند
کد خبر: 266607
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۶:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ولید الهذلول برادر فعال عربستانی امور زنان که در زندان به سر می‌برد در مقاله‌ای که در پایگاه اطلاع رسانی سی.ان.ان منتشر شد خبر داد، خواهرش را هر بار نیمه‌های شب بیدار وبا دست بسته وچشم بند به کاخ وحشت می‌برند تا در آنجا بار دیگر شکنجه شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، الهذلول بیان کرد که خواهرش برای مدتی طولانی در زیرزمین کاخ وحشت به طور مکرر انواع و اقسام شکنجه‌ها همچون ضربات شدید، شلاق، شوک الکتریکی و آزار جنسی را متحمل شده است، اما در ابتدای دوره بازداشت در تماس‌هایش با من سعی می‌کرد این مسایل را از من پنهان کند.


وی در بخش دیگری از مقاله نوشته است: یکی از بازجویان یک شب بر سرخواهرم فریاد زد یا همسر من می‌شوی یا به تو تجاوز خواهم کرد.


به گفته ولید، بازجویان بعد از آنکه لجین حاضر نشد با سازمان‌های امنیتی عربستان علیه دیگر فعالان همکاری کند، بر شدت شکنجه‌هایش افزوده‌اند و به وی اعلام کردند فقط زمانی شکنجه‌ها را متوقف می‌کنند که حاضر باشد با آن‌ها برای دستگیری بقیه فعالان زن که در خارج از کشور علیه دولت آل سعود فعالیت می کنند همکاری کرده واین فعالان را تسلیم مسئولین امنیتی کند.


پدر لجین الهذلول نیز چند ساعت بعد از تویت شکوه آمیز از بدرفتاری با دخترش ناپدید و صفحه او هم در این شبکه اجتماعی از دسترس خارج شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها