عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

موج جدید کاهش قیمت ارز در راه است/ دلار 8 هزار تومانی هم گران است

شهاب نادری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه کاهش قیمت ارز در روزهای آینده رخ می‌دهد، عنوان کرذ: حرف‌هایی که امروز توسط فرصت جویان و دلالان در فضاهای مجازی مطرح می‌شود واقعیت ندارد ضمن اینکه حتی دلار 8 هزار تومانی براساس مولفه‌های اقتصادی گران است.

موج جدید کاهش قیمت ارز در راه است/ دلار 8 هزار تومانی هم گران است
کد خبر: 266629
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۶:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| شهاب نادری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به هشدار رییس کل بانک مرکزی به نوسان‌گیران مبنی بر اینکه منتظر اقدام بانک مرکزی در بازار ارز باشید، گفت: دلالان با فضای تبلیغاتی می خواهند اینگونه در جامعه القاء کنند که قیمت دلار و کالاها در جامعه افزایش می یابد و بر این موج سوار شده و قیمت ها را افزایش داده و سود خود را کسب کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه مردم نباید ریسک کرده و فریب دلالان را بخورند چراکه همانند گذشته متضرر می شوند، افزود: بانک مرکزی به دلالان و سوءاستفاده گران بازار ارز به درستی هشدار داده است، چراکه پیش بینی می شود کاهش قیمت ارز در روزهای آینده رخ دهد و حرف هایی که امروز توسط فرصت جویان و دلالان در فضاهای مجازی مطرح می‌شود، به واقعیت تبدیل نمی شود.

وی ادامه داد: بانک مرکزی با هوشیاری و مدیریت صحیح بازار، قیمت ارز را تعدیل می کند، لذا پیش بینی می شود موج جدید کاهش قیمت ارز در راه است و بانک مرکزی می تواند قیمت ارز را کاهش داده و مانع فعالیت سوءاستفاده گران و فرصت طلب ها شود.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دلالان و سوءاستفاده گران با بزرگنمایی ها، سرنوشت بازار ارز را به رد یا قبول پالرمو و SPV گره می زنند، اظهار داشت: این افراد با این بهانه‌ها می خواهند کسب و کار خود را با فروش با نرخ بالا، رونق دهند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قیمت دلار باید در حدود نرخ دلار در بازار ثانویه باشد و دلار 8 هزار تومانی نیز براساس مولفه های اقتصادی گران است.

منبع: خانه‌ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها