کد خبر: 266676
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۰۸:۳۳:۴۴
| |

محدودیت ترافیکی در جاده هراز و جاده چالوس

تردد خودروها در محور چالوس از ساعت 14 امروز از کرج به مرزن آباد ممنوع خواهد بود.

محدودیت ترافیکی در جاده هراز و جاده چالوس
کد خبر: 266676
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۰۸:۳۳:۴۴

اعتمادآنلاین|‌‌ ‌ رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 امروز جمعه 12 بهمن ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع از ساعت 17 تا 24 امروز از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌شود.

وی با بیان اینکه آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده چالوس ممنوع است، افزود: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 امروز 12 بهمن ماه از جاده هراز ممنوع شد.


رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: رفت و آمد موتور سیکلت‌ها بجز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری تا ساعت 6 صبح روز شنبه 13 بهمن ماه از جاده‌های چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.


سرهنگ قدمی با بیان اینکه آمدوشد خودرو‌ها در تمامی جاده‌های استان از جمله هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر ومحدوده درون شهری اکنون عادی و روان است از مسافران خواست پیش از حرکت سیستم‌های گرمایشی، برف پاک کن و چراغ‌های روشنایی خودرو را بازبینی کنند.


وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.


مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

منبع: صداوسیما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها