کد خبر: 266826
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۱۳:۱۸:۵۹
| |

اضافه وزن باورنکردنی راسل کرو برای نقش جدیدش + عکس

اولین تصویر از راسل کرو در نقش جدیدش منتشر شد و معلوم نیست او چند کیلو بر وزنش اضافه کرده تا بتواند در این نقش ظاهر شود.

اضافه وزن باورنکردنی راسل کرو برای نقش جدیدش + عکس
کد خبر: 266826
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۱۳:۱۸:۵۹

اعتمادآنلاین| اسل کرو باید چقدر تلاش کرده باشد تا بتواند در نقش راجر ایلز بنیانگذار فاکس‌نیوز ظاهر شود؟

این را می‌توان از تصویر جدید او از یک سریال کوتاه با عنوان «بلندترین صدا» متوجه شد. این فیلم با تمرکز بر دهه آخر زندگی راجر ایلز ساخته شده و شبکه شوتایم با انتشار نخستین تصویر از راسل کرو در این نقش تعجب‌ همگان را برانگیخته است.

در این سریال محدود هشتم قسمتی که برمبنای کتاب «بلندترین صدا در اتاق» نوشته گابریل شرمن ساخته ‌شده، روایتی از زندگی ایلز و از دست رفتن همه چیز او که به دنبال فاش شدن آزارهای جنسی شکل‌گرفته از سوی وی مطرح شد و از دست دادن جایگاهش در شبکه کابلی فاکس‌نیوز به تصویر کشیده شده است.

کار فیلمبرداری این سریال در ماه نوامبر شروع شد. ست مک‌فارلین، سینا میلر، سیمون مک‌برنی و آنابل ولیس دیگر بازیگران این سریال هستند.

راسل کرو

ایلز که سال 2017 درگذشت، رییس فاکس نیوز و از چهره‌های شاخص جمهوری‌خواهان بود که به انتخاب شدن رییس جمهوری‌های آمریکا ریچارد نیکسون، رونالد ریگان و جرج بوش کمک کرد.

به تازگی کریستین بیل نیز برای ایفای نقش دیک چنی در فیلم «معاون» افزایش وزن زیادی را متحمل و برای بازی در این نقش نامزد اسکار امسال شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها