کد خبر: 266901
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اقتصادی/ جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷

از منتفی بودن افزایش قیمت بنزین در سال آینده تا مذاکرات هند با آمریکا برای تمدید معافیت از تحریم نفتی ایران

هیچ گونه کمبودی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد‌، واردات گوشت قرمز به تولید داخل ضربه نمی‌زند، منتفی بودن افزایش قیمت بنزین در سال آینده و چابهار تنها بندر اقیانوسی ایران از جمله مهم‌ترین خبرهای اقتصادی امروز جمعه بودند.

از منتفی بودن افزایش قیمت بنزین در سال آینده تا مذاکرات هند با آمریکا برای تمدید معافیت از تحریم نفتی ایران
کد خبر: 266901
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۱۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| هیچ گونه کمبودی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد ‌ علی عوض‌پور دبیر کل اتاق اصناف ایران گفت: در رابطه با کالاهای اساسی، این اطمینان را به مردم می‌دهیم که هیچ گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد و دولت نیز تمام اهتمام خودش را برای تامین این کالاها گذاشته است.

واردات گوشت قرمز به تولید داخل ضربه نمی زند ‌ محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی گفت: واردات گوشت قرمز به تولید داخلی ضربه وارد نمی‌کند و واردات باید ادامه یابد تا قیمت‌ها پایین بیاید.

منتفی بودن افزایش قیمت بنزین در سال آینده ‌ اسدالله قره‌خانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفته: با توجه به تورم و عدم توانایی اقشار جامعه، دولت هیچ تصمیمی در خصوص افزایش قیمت بنزین نگرفته و نرخ آن در سال آینده نیز تغییری نخواهد کرد.

تنها بندر اقیانوسی ایران چابهار است ‌ عبدالرحیم کردی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل منطقه آزاد چابهار گفت: چابهار تنها بندر اقیانوسی ایران و از اهمیت فراوانی برخوردار است، او همچنین گفته که ظرفیت بندر هم اکنون 8,5 میلیون تن است که در افق طرح به 80 میلیون تن در سال خواهد رسید.

تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اولویت نظام بانکی ‌ عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در نهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌های کشور در بانک مرکزی گفت: حفظ اشتغال و تولید اولویت نظام بانکی است و باید سرمایه در گردش واحدهای تولیدی تامین شود.

نیاز سالانه به 900 هزار خانه ‌ فرج الله رجبی رئیس سازمان نظام مهندسی ایران با بیان اینکه سالانه نیازمند ساخت 900 هزار خانه هستیم، گفت: رونق صنعت ساختمان و جذب سرمایه‌ها در این صنعت، ضمن تأمین این نیاز، زمینه اشتغال شمار زیادی از مهندسان را فراهم می‌کند.

مذاکرات هند با آمریکا برای تمدید معافیت از تحریم‌ نفتی ایران ‌ مسئول همکاری‌های بین‌الملل نفت و گاز هند اعلام کرد: ما در حال مذاکره با آمریکا در مورد مسائل مرتبط با انرژی شامل معافیت از تحریم‌های ایران هستیم و این روند ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها