کد خبر: 267020
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ۰۹:۵۱:۳۲
| |

در ۲ هفته اخیر رخ داد؛

سه تصادف منجر به فوت در پایتخت

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از وقوع سه فقره تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران در هفته گذشته خبر داد.

سه تصادف منجر به فوت در پایتخت
کد خبر: 267020
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ۰۹:۵۱:۳۲

اعتمادآنلاین| ‌ سرهنگ احسان مؤمنی رئیس اداره تصادفات، این پلیس در رابطه با تصادفات هفته گذشته گفت: در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم متأسفانه شاهد وقوع 3 فقره تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران بودیم که یک نفر راننده موتور سیکلت، یک نفر راننده سواری، و یک نفر سرنشین خودرو در محل حادثه در اثر بی احتیاطی جان خودشان را از دست دادند و خانواده هایی را داغدار نمودند.

,d اظهار داشت: تصادف اول در ساعت 03:40 دقیقه بامداد روز جمعه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام سواری پژو 206 به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه با جدول و گارد ریل کنار بزرگراه برخورد که سرنشین سواری پژو فردی مذکر حدودا 28 ساله به دلیل نبستن کمربند ایمنی به بیرون پرتاب و در اثر شدت ضربه در محل حادثه فوت شد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در تشریح این تصادف توصیه کرد: در هنگام خلوتی معابر با سرعت مطمنه در سطح معابر حرکت نمایند و به جهت خلوتی معابر با سرعت غیر مجاز تردد نداشته باشند که هرچه سرعت وسیله نقلیه زیادتر باشد کنترل وسیله نقلیه سخت تر خواهد بود.

سرهنگ مومنی با اشاره به تصادف دوم تصریح کرد: در ساعت 04:50 دقیقه بامداد روز یکشنبه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید یاسینی سواری تویوتا با قسمت عقب کامیون کمپرسی برخورد که در اثر شدت ضربه راننده سواری تویوتا فردی مذکر حدودا 60 ساله در محل حادثه فوت شد.

وی به رانندگان توصیه کرد: در هنگام خستگی و خواب آلودگی به هیچ عنوان رانندگی نکنند و در حین رانندگی احساس خواب و خستگی دارند در یک محل امن توقف نمایند و پس از استراحت به رانندگی ادامه دهند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تصادف سوم در ساعت 00: 08 صبح روز چهارشنبه در مسیر شرق به غرب بزرگراه رسالت روبه روی بیمارستان حضرت قمر بنی هاشم داخل خط ویژه اتوبوسرانی یکدستگاه موتور سیکلت به صورت غیر مجاز در داخل خط ویژه در حرکت بوده که با اتوبوس شرکت واحد که در مسیر مجاز خود در حال حرکت بوده به صورت جلو به جلو برخورد که در اثر شدت ضربه راننده موتور سیکلت جوانی حدودا 36 ساله در محل حادثه فوت شد. در هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده نمایند و از تردد در خط ویژه جدا خودداری کنند.

سرهنگ مومنی در خاتمه به کلیه کاربران ترافیک توصیه کرد قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایند و به توصیه های ایمنی کارشنا سان تصادفات توجه نمایند، تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراش در سطح معابرشهر تهران نباشیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها