سردار رحیمی تشریح کرد:

جزئیات دستگیری عاملان فراری دادن مجرم از بیمارستان

رییس پلیس پایتخت جزئیات دستگیری عاملان فراری دادن یک مجرم از بیمارستان امام خمینی(ره) را تشریح کرد.

جزئیات دستگیری عاملان فراری دادن مجرم از بیمارستان
کد خبر: 267047
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ۱۰:۲۶:۳۹

اعتمادآنلاین| سردار حسین رحیمی در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، با اشاره به دستگیری عاملان فراری دادن یک مجرم از بیمارستان امام خمینی(ره)، گفت: حوالی ساعت 11 روز چهارشنبه نهم آبان ماه مأموران زندان و نگهبانان در حال انتقال فردی که در زندان اظهار بیماری کرده به بیمارستان بودند که همدستان این فرد به شکل مسلحانه وارد محوطه بیمارستان امام خمینی شده و با شلیک تیر هوایی و تهدید مأمور بدرقه، زندانی را که سردسته باند بود فراری دادند.


وی با بیان اینکه پلیس ظرف کمتر از 48 ساعت اطلاعات اعضای این گروه را به دست آورد و شناسایی شدند گفت: با توجه به فرار اعضای این باند تیم های متعددی را در سراسر کشور فعال کردیم و حدود 20 روز پیش نفر اول این باند را دستگیر کردیم.


رییس پلیس پایتخت ادامه داد: مابقی اعضای این گروه را تحت رصد قرار دادیم تا اینکه مکان و محل آنها به طور دقیق شناسایی شد و سرانجام در عملیاتی ضربتی در ساعت سه بامداد روز دوازدهم بهمن ماه امسال تمامی اعضای این باند در یک خانه ویلایی دستگیر شدند.


وی با بیان اینکه در مجموع شش مرد و پنج زن در این عملیات دستگیر شدند گفت: تمامی مردان دستگیر شده سابقه کیفری داشتند اما زنان فاقد سابقه بودند و عمدتا اعضای این باند از زنان به عنوان طعمه استفاده می‌کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها