سلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور خبر داد:

وعده وزارت کشور برای برخورد با متخلفین ساختمان‌ساز

سخنگوی وزارت کشور از برخورد با با سازندگان بناهای عمومی غیراستاندارد تخریب شده در سیل و زلزله خبر داد.

وعده وزارت کشور برای برخورد با متخلفین ساختمان‌ساز
کد خبر: 267161
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ۱۳:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلمان سامانی با اشاره به وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور اظهار داشت: بلافاصله پس از این حوادث دستورات لازم جهت بسیج امکانات برای امداد و کمک رسانی به مردم مناطق حادثه ‌دیده صادر شد. استانداران نیز از ابتدای وقوع این حوادث به جد پیگیر امور آسیب‌دیدگان بودند و امکانات لازم را جهت اسکان اضطراری فراهم کردند همچنین سایر اقدامات لازم جهت ارزیابی و جبران خسارت ها انجام خواهد شد.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه بناهای دستگاه های خدماتی و عمومی باید در زمان وقوع حوادث از استحکام کافی برخوردار باشند، گفت: متاسفانه بعضا در هنگام وقوع سیل و زلزله و سایر حوادث طبیعی مشاهده شده است که بناهای تازه ساخت دچار آسیب های جدی و یا تخریب شده اند که این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

قائم مقام وزیر در امور مجلس و هماهنگی استانها با اشاره به تکلیف جدید وزارت کشور برای استانداران که در جلسه امروز شورای معاونین این وزارتخانه تصمیم‌گیری شد، تصریح کرد: استانداران موظف خواهند بود پس از وقوع مخاطرات طبیعی مثل سیل و زلزله ضمن بررسی بناهایی که با استفاده از منابع بیت‌المال ساخته شده و به دلیل عدم برخورداری از استانداردهای لازم تخریب شده‌اند، با سازندگان، ناظران و مسئولان اجرایی دستگاههای مرتبط برخورد قانونی به عمل آورند.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها