تاکید سلطانی‌فر بر تکمیل ورزشگاه نقش جهان تا دربی اصفهان

وزیر ورزش و جوانان در جلسه ویژه حل مشکلات ورزشگاه نقش جهان بر ضرورت تکمیل ورزشگاه نقش جهان تاکید کرد و خواستار آماده‌سازی این ورزشگاه برای نیم فصل دوم و بازی برگشت سپاهان-ذوب آهن شد.

تاکید سلطانی‌فر بر تکمیل ورزشگاه نقش جهان تا دربی اصفهان
کد خبر: 267235
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ۱۶:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ در سفر یک روزه مسعود سلطانی فر به استان اصفهان، وزیر ورزش و جوانان در جلسه ای که با حضور عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، زهراسعیدی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش، برانوش نیک بین مدیر کل حوزه وزارتی و محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزشی جوانان استان اصفهان در مجتمع فولاد مبارکه برگزار شد، نسبت به اهمیت و ضرورت تکمیل طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان حداکثر تا شهرآورد اصفهان در نیم فصل دوم تاکید کرد.

حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در حاشیه این جلسه گفت: فاز اول ورزشگاه نقش جهان به عنوان یکی از زیباترین ورزشگاه‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: فاز دوم که ظرفیت 35 هزار نفر را دارد، به دلیل بروز برخی مشکلات افتتاح نشد که یک ماه پیش جلسه ای با حضور سلطانی فر برگزار شد و او دستور رفع مشکلات و تکمیل پروژه را داد و بعد از این دستور جلسات متعدد دیگری نیز در پروژه داشتیم و پیمانکاران را فعال کردیم و مقرر شد که از زمان آغاز پروژه حداکثر یک ماه طبقه دوم را تکمیل کنیم که تا پایان ماه جاری تکمیل مَی شود و پوشش سقف ورزشگاه نیز که انجام نشده بود، مقرر شد تا پایان خردادماه به بهره برداری برسد .

وی ادامه داد: عوامل اجرایی زیادی در دو بخش تکمیل طبقه دوم و پوشش سقف فعال هستند و با سرعت در این کار جهادی مشارکت دارند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: حسب دستور وزیر محترم ورزش و جوانان طبقه دوم برای دربی اصفهان بازی برگشت سپاهان و ذوب اهن آماده می شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها