کد خبر: 267295
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۰۸:۳۸:۰۰
| |

واکنش کواچ به باخت بایرن برابر لورکوزن

نیکو کواچ پس از شکست تیمش مقابل بایرلورکوزن در هفته جاری رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان ادعا کرد هیچ نکته مثبتی در بازی باواریایی‌ها ندیده است.

واکنش کواچ به باخت بایرن برابر لورکوزن
کد خبر: 267295
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۰۸:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ نیکو کواچ سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در کنفرانس خبری پس از شکست 3 بر یک تیمش برابر بایرلورکوزن گفت: بازی پرفشاری مقابل لورکوزن داشتیم. رقیب موفق شد با خلق 4 موقعیت 3 بار دروازه ما را باز کند و مردود شدن گل رابرت لواندوفسکی در اواخر نیمه اول صحنه کلیدی و مهم بازی بود.

سرمربی بایرن مونیخ اظهار داشت: می‌دانستیم لورکوزن ما را مجازات خواهد کرد و اشتباهاتمان در رقم خوردن این نتیجه تاثیر داشت.گل لواندوفسکی احتمالا به خاطر سانتیمترها بود که از سوی کمک داور مردود اعلام شد اما اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، ما با برتری 2 بر صفر مقابل لورکوزن راهی رختکن می‌شدیم.

کواچ افزود: بازی ما هیچ نکته مثبتی نداشت. تنها نکته مثبت این است که دورتموند مقابل اینتراخت فرانکفورت برنده نشد و حالا ما باید از شانس خودمان در بازی‌های آینده استفاده کنیم. فرصت برای رسیدن به صدر به حداقل رسیده اما به طور کامل از دست نرفته و ما همچنان برای رسیدن به دورتموند تلاش خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها