کد خبر: 267336
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۰۹:۴۶:۲۹
| |

طرح اصلاح قانون انتخابات در دفترسیاسی حزب اعتماد‌ملی بررسی شد

قاسم میرزایی‌نیکو، عضو کمیسیون شوراهای مجلس در نشست بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات که در دفتر سیاسی حزب اعتمادملی برگزار شد، گفت: پررنگ شدن نقش احزاب و لیست‌ها نقطه قوت طرح اصلاح قانون انتخابات است.

طرح اصلاح قانون انتخابات در دفترسیاسی حزب اعتماد‌ملی بررسی شد
کد خبر: 267336
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۰۹:۴۶:۲۹

اعتمادآنلاین| جلسه بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات عصر روز شنبه با حضور قاسم میرزایی‌نیکو در دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی برگزار شد. در این نشست میرزایی نیکو به تشریح محاسن و معایب طرح اصلاح قانون انتخابات پرداخت و به پررنگ شدن نقش احزاب با تصویب این طرح اشاره کرد.

الیاس حضرتی، قائم مقام دبیرکل حزب اعتمادملی، محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیته انتخابات، رحیم ابوالحسنی رئیس دفتر سیاسی و تعداد دیگری از اعضای دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی نیز نقطه نظرات خود را درباره طرح استانی شدن انتخابات مطرح کردند.

میرزایی نیکو توضیح داد که براساس این طرح، یک نماینده در صورتی که در شهرستان خود رای بیاورد به مرحله انتخابات استانی راه پیدا می‌کند و اگر در مرحله نخست 80 درصد آرا را کسب کرده باشد ممکن است در مرحله استانی رای کمتری به دست بیاورد.


او پررنگ شدن نقش احزاب و لیست‌ها را نقطه قوت این طرح عنوان کرد و افزود: دو یا سه طرح نیز در مورد نظارت استصوابی از سوی اصلاح‌طلبان مطرح شده و در حال مطالعه و بررسی است.

منبع: حزب اعتمادملی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها