کد خبر: 267448
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۱۲:۴۰:۰۰
| |

در راستای بررسی تخلفات رییس سازمان برنامه و بودجه؛

9 نفر از نمایندگان مجلس به روحانی نامه نوشتند

9 نفر از نمایندگان مردم در خانه ملت در نامه‌ای به حسن روحانی خواستار بررسی تخلفات رییس سازمان برنامه و بودجه درباره واریز نشدن مبلغ یک میلیارد و 177 میلیون دلار منابع حاصل از فروش نفت و گاز به حساب صندوق توسعه ملی شدند.

9 نفر از نمایندگان مجلس به روحانی نامه نوشتند
کد خبر: 267448
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۱۲:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| تعدادی از نمایندگان در حاشیه نشست علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رییس جمهور خواستار بررسی تخلفات رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره واریز نشدن مبلغ یک میلیارد و 177 میلیون دلار منابع حاصل از فروش نفت و گاز به حساب صندوق توسعه ملی شدند.

براساس این گزارش نامه مذکور را احمد سالک کاشانی نماینده اصفهان، احمد علیرضابیگی نماینده تبریز، محمد دهقانی نقندر نماینده طرقبه، محمود صادقی نماینده تهران، حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان، محمد حسینی نماینده تفرش، محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، اسدالله عباسی نماینده املش و علیرضا سلیمی نماینده محلات امضا کرده اند.

متن نامه نمایندگان مذکور به رئیس جمهور به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر روحانی

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

به استحضار می‌رساند گزارش تفریغ بودجه سال 96 که توسط رئیس دیوان محاسبات در صحن علنی مجلس در چهارم بهمن ماه 97 قرائت گردید، اشعار می‌دارد مبلغ 16 هزار میلیارد تومان از محل فروش داخلی گاز طبیعی به حساب خزانه واریز نشده است و نیز مبلغ یک میلیارد و یکصد و هفتاد و هفت میلیون دلار منابع حاصل از فروش نفت و گاز به حساب صندوق توسعه ملی واریز نشده است.

هر چند پرونده این تخلف در دیوان محاسبات علیه رئیس سازمان برنامه و بودجه تشکیل شده و یک نسخه از آن جهت رسیدگی به قوه قضائیه ارجاع شده است با این حال ضروری است جنابعالی در عمل به سوگندی که یاد کرده‌اید برای پاسداری از منافع ملت ایران نسبت به رسیدگی جدی و بازگرداندن اموال ملت به بیت‌المال اقدام کنید.


منبع: خانه‌ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها