محمدعلی امانی، قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

سازوکار مالی اروپا را مغایر استقلال اقتصادی و حقوق ملت می‌دانیم/ مرحوم حبیبی عمر خود را صرف وحدت نیروهای انقلاب کرد

محمدعلی امانی، قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب موتلفه اسلامی سازوکار INSTEX را به هیچ‌وجه پاسخگوی تعهد اروپا به برجام نمی‌داند و آن را مغایر با استقلال اقتصادی، سیاسی و حقوق ملت ایران می‌داند.

سازوکار مالی اروپا را مغایر استقلال اقتصادی و حقوق ملت می‌دانیم/ مرحوم حبیبی عمر خود را صرف وحدت نیروهای انقلاب کرد
کد خبر: 267490
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۱۴:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدعلی امانی، قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به خصوصیات مرحوم حبیبی بیان کرد: مرحوم محمدنبی حبیبی مصداق یک رجل سیاسی و مذهبی بود که عمر خود را صرف تقویت اتحاد، همگرایی و هم‌افزایی نیروهای انقلاب کرد.

او افزود: شجاعت او در موضع گیری‌ها علیه دشمنان نظام و نفاق داخلی و بویژه در فتنه صریح و شفاف بود.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در اولین واکنش و موضع‌گیری بعد از درگذشت دبیرکل این حزب با اشاره به اجرایی شدن سازوکار مالی اروپا با ایران عنوان کرد: حزب موتلفه اسلامی سازوکار INSTEX را به هیچ‌وجه پاسخگوی تعهد اروپا به برجام نمی‌داند و آن را مغایر با استقلال اقتصادی، سیاسی و حقوق ملت ایران می‌داند.

عضو حزب موتلفه اسلامی در ادامه افزود: اروپایی‌ها در اجرای تعهد خود نسبت به برجام باید یا کل آن را اجرا کنند یا پاسخگوی عدم عمل به تعهدات قانونی، اقتصادی و حکومتی در قبال ایران باشند.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین در واکنش به بودجه سال 98 که هم‌اکنون در کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است، گفت: لایحه بودجه 98 تکرار همان بودجه‌نویسی غلط سال‌های گذشته است.


امانی تاکید کرد: تنظیم بودجه از روی واقع‌نگری و متناسب با شرایط فعلی و آینده کشور یکی از راه های حل مشکلات مملکت است.

منبع: حزب موتلفه اسلامی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها