قائم مقام معاون وزیر بهداشت:

ظرفیت‌های حوزه سلامت باید به دنیا معرفی شود

قائم مقام معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور بین الملل گفت: ایران در حوزه سلامت از ظرفیت های خوبی برخوردار است که باید در عرصه بین الملل معرفی شود.

ظرفیت‌های حوزه سلامت باید به دنیا معرفی شود
کد خبر: 267493
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۱۴:۲۵:۴۳

اعتمادآنلاین| رضا امیرخانی در آیین رونمایی از سایت فارسی و انگلیسی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، در ارتباطی ویدئوکنفرانسی اظهار داشت: در این راستا یکی از سیاست های وزارت بهداشت در دولت یازدهم، فعال کردن واحد بین الملل در دانشگاه های علوم پزشکی بوده است.


وی با تاکید بر لزوم پیشبرد بحث بین المللی سازی سلامت همدوش با دنیا، افزود: توسعه دیپلماسی سلامت، حضور قوی عرصه بین الملل در فضای مجازی، بروز رسانی سایت های انگلیسی، بالا بردن سهم ایران در افزایش تخت های آی.پی.دی و جذب بیمار به خصوص در استانهای مرزی باید مورد توجه قرار گیرد.


امیرخانی با اشاره به عملکرد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در امور بین الملل، گفت: این دانشگاه سایت خوبی را در این راستا طراحی کرده که امید است از توانمندی همکاران استان در بحث تولید اخبار سلامت بهره مند و دستاوردهای این دانشگاه برای معرفی به سایر دانشگاه ها منعکس شود.


دکتر علی حق بین، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این آیین گفت: سایت جدید امکان دسترسی راحت را برای تمام افرادی که به نحوی بازدید کننده سایت هستند فراهم کرده است.


دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی قریب به 2 هزار دانشجو در 17 رشته دارد که در هفت دانشکده آن زیر نظر 192 عضو هیات علمی تحصیل می کنند.


این دانشگاه همچنین 12 بیمارستان با یکهزار و 455 تخت را زیر پوشش دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها