سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۱۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از واکنش برانکو به قهرمانی قطر تا حمایت ورزشکاران از بهداد سلیمی

حمایت ورزشکاران از بهداد سلیمی، حمله عمانی‌ها به بازیکنان قطر، طعنه برانکو به کی‌روش و... از مهم‌ترین خبرهای ورزشی 14 بهمن‌ماه است.

از واکنش برانکو به قهرمانی قطر تا حمایت ورزشکاران از بهداد سلیمی
کد خبر: 267529
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۱۸:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حمایت ورزشکاران از بهداد سلیمی؛ بعد از واکنش فوتبالیست‌ها به حرف‌های بهداد سلیمی، ورزشکارانی مثل حمید سوریان و حسن رنگرز قهرمانان کشتی، حسین توکلی و بهادر مولایی قهرمانان وزنه‌برداری، حسین کیهانی قهرمان دوی سه هزار متر با مانع بازی‌های آسیایی و امیر مهدی‌زاده قهرمان کاراته به حمایت از بهداد سلیمی پرداختند و به کسب عنوان‌ها و قهرمانی‌های او اشاره کردند.

حمله به بازیکنان تیم ملی قطر در پایتخت عمان؛ در بدو ورود تیم ملی قطر به کشور عمان، یک فرد به حسن الهیدوس، کاپیتان قطری‌ها که جام را با خود حمل می‌کرد، حمله کرد.

دولت چند میلیون دلار به تیم ملی کمک کرده است؟؛ محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اعلام کرد: از ابتدای سال جاری، 27 میلیارد تومان کمک و چهار ونیم میلیون دلار ارز به فوتبال پرداخت کرده‌ایم که بسیار بیشتر از تعهد ابتدای سال وزارتخانه است.

حاجیلو از سرپرستی استقلال استعفا کرد؛ اصغر حاجیلو، سرپرست تیم فوتبال استقلال از سمت خود کناره‌گیری کرد.

تاکنون استقلالی‌ها به تاریخ دربی اعتراض نکرده‌اند؛ سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفته بحث اعتراض استقلال به تاریخ برگزاری دربی برگشت را در رسانه‌ها شنیده‌ و این باشگاه هنوز به صورت کتبی اعتراض خود را ارائه نکرده است.

پرسپولیس در لیگ قهرمانان تیم‌های قوی‌تر از قطر را شکست داد؛ برانکو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه با این تیم قرارداد دارد، گفت: تیم‌هایی که پرسپولیس در لیگ قهرمانان شکست داد، قوی‌تر از تیم ملی قطر بودند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها