کد خبر: 267541
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۱۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از تشریح وضعیت طرح ترافیک سال 98 تا اصلی‌ترین متقاضیان جواز قهوه‌خانه‌ها

اصلی‌ترین متقاضیان جواز قهوه‌خانه‌ها، آموزش دوره امداد به سربازان، حمله دسته‌جمعی ملخ‌ها، دستور‌العمل مصرف مسکن‌ها برای مبتلایان سرطان و تشریح وضعیت طرح ترافیک سال 98 مهم‌ترین خبرهای اجتماعی امروز بودند.

از تشریح وضعیت طرح ترافیک سال 98 تا اصلی‌ترین متقاضیان جواز قهوه‌خانه‌ها
کد خبر: 267541
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۱۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محسن نظری رییس اتحادیه قهوه‌خانه‌داران استان تهران با اشاره به اصلی‌ترین متقاضیان جواز قهوه‌خانه‌ها گفت: از خانواده‌های محترم شهدا و جانبازان، حدود 600 نفر جواز کسب دارند . همچنین از دکتر بگیرید تا نماینده مجلس و سلبریتی‌ها، دکتر و مهندس و وکیل و حتی نظامیان بازنشسته برای کسب جواز به اینجا می‌آیند.

سردار فرحی، فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان از افتتاح دوره‌های آموزش امداد و کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات با حضور مسئولان ستاد کل نیروی مسلح و جمعیت هلال احمر خبر داد.

حمید دولتی، مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: در یک هفته گذشته سه حمله دسته‌جمعی ملخ‌ها به زمین‌های کشاورزی در روستای نخیلو در بندرلنگه رخ داده و احتمال ورود دسته‌های جدید ملخ‌ها به نقاط دیگر استان نیز وجود دارد.

سازمان بهداشت جهانی با توضیح نحوه مصرف مسکن‌ها برای مبتلایان سرطان اعلام کرد: در قرن 21 هیچ بیماری نباید بر اثر درد جان خود را از دست بدهد یا مجبور به تحمل درد باشد. در برخی از نقاط جهان این داروها به راحتی در دسترس است و به عنوان مخدر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نگرانی در مورد مصرف داروهای مسکن درست و منطقی است اما نباید به قیمت فوت بیمار بر اثر درد یا درد کشیدن او تمام شود.

سردار علی ذوالقدری، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف یک سردخانه گوشت احتکار شده در محدوده ستارخان خبر داد.

امید محدث مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه بودجه تخصیص‌یافته در حوزه ورزش و جوانان به شکل سرانه برای هر جوان در گذشته 2 هزارتومان بوده است، عنوان کرد: این بودجه در سال 98 در صورت تخصیص کامل به 6 هزار تومان می‌رسد.

پورسید آقایی معاون شهردار تهران با بیان اینکه در طرح ترافیک سال آینده 80 روز تردد رایگان در سال برای همه خودروها در نظر گرفته شده که حدود 20 روز رایگان در هر فصل می‌شود، گفت: مردم می‌توانند در هر روزی که دلشان خواست در ظرف 20 روز رایگان تردد کنند و اگر بخواهند مازاد بر آن ترددی داشته باشند باید عوارض پرداخت کنند. همچنین طرح ترافیک 15 درصد افزایش قیمت خواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها