عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس:

دانشگاه آزاد تبدیل به یک تجارت‌خانه شده است

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی عضو کمیسیون برنامه بودجه ومحاسبات مجلس با بیان اینکه خروج دانشگاه آزاد به سمت مدیریت قبیله‌ای و قومی الزامی است، عنوان کرد: دانشگاه آزاد تبدیل به یک تجارت خانه شده است.

دانشگاه آزاد تبدیل به یک تجارت‌خانه شده است
کد خبر: 267653
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ۰۹:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی درباره وضعیت خدمات رسانی دانشگاه آزاداسلامی به دانشجویان، گفت: اگر دانشگاه آزاد نظام‌مند و قانونمند نشود با عرض تاسف باید گفت دانشگاه آزاد تبدیل به حیات خلوت سیاسیون خواهد شد.

دانشگاه آزاد تبدیل به یک تجارت خانه شده است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد یک محیط علمی است اما در حقیقت دانشگاه آزاد تبدیل به یک تجارت خانه شده است تصریح کرد: دانشگاه آزاد شهریه بالا از دانشجویان در شرایطی اخذ می‌کندکه امکانات رفاهی مناسبی به دانشجویان ارائه نمی‌شود.

جعفرزاده ایمن‌آبادی افزود: دانشگاه آزاد در مقطعی عملکرد موفقی داشته است اما هم‌اکنون هر چند وقت یکباره خبرهای ناگواری از دانشگاه آزاد از جمله حوادث ناشی از وسایل نقلیه عمومی از دانشگاه فوق بیرون می‌آید که این امر به هیچ وجه سزاوار نیست بنابراین دانشگاه آزاد موظف است، امکانات رفاهی دانشجویان را ارتقا دهد.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی، می بایست با یک طرح چارچوبی، دانشگاه آزاد را پایبند به پاسخگویی برای اقداماتش بکند، افزایش خدمات رفاهی به دانشجویان در دانشگاه آزاد در اولویت قرار بگیرد.

نباید دانشگاه آزاد به سمت مدیریت قبیله‌ای و قومی حرکت کند

عضو کمیسیون برنامه بودجه ومحاسبات مجلس با بیان اینکه نباید دانشگاه ازاد به سمت مدیریت قبیله ای و قومی حرکت کند یادآورشد: نباید اجازه داد، دانشگاه آزاد اسلامی تبدیل به حیات خلوت سیاسی شود.

منبع: خانه‌ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها