کد خبر: 267800
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ۱۳:۴۶:۰۰
| |

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

نقشه خطرپذیری سلامت روان دانش‌آموزان ترسیم شد/ کمبود 100 هزار مربی پرورشی و 35 هزار مشاور در مدارس

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نقشه خطرپذیری و نیم‌رخ سلامت روان دانش‌آموزان ترسیم شد، عنوان کرد: در آموزش و پرورش با کمبود 100 هزار مربی پرورشی و 35 هزار مشاور مواجه هستیم.

نقشه خطرپذیری سلامت روان دانش‌آموزان ترسیم شد/ کمبود 100 هزار مربی پرورشی و 35 هزار مشاور در مدارس
کد خبر: 267800
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ۱۳:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا کاظمی در سلسله نشست‌های ارائه دستاوردهای وزارت آموزش و پرورش که در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد امام(ره) و شهدا، گفت: مجموعه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مولود انقلاب است و مهم‌ترین هدف شکل‌گیری این نهاد، تحکیم ارزش‌های انقلاب در فضای آموزش و پرورش، توسعه و ترویج مبانی دینی و دفاع از آرمان‌های انقلاب است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: این معاونت به دلیل ساختاری و محتوایی دچار تغییر و تحول شد و بیشتر دنبال تثبیت ارزش‌ها به عنوان پیشتازان عرصه انقلاب و نظام بود که تقدیم 40 هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز و ده‌ها هزار جانباز و آزاده، بیشتر مدیون فعالیت امور پرورشی است.

کاظمی با بیان اینکه امور پرورشی در دوره‌ای ادغام شد و بعدها احیا شد، گفت: معاونت امور پرورشی در طول 40 سال گذشته دستاوردهایی داشته است که یکی از بخش‌های مهم، زیرساخت‌‌هاست؛ اردوگاه‌ها از جمله فضاهای فرهنگی آموزش و پرورش است که در ابتدای انقلاب 35 اردوگاه داشتیم و الان 305 اردوگاه در سطح کشور داریم و 15 میلیون نفر روز اردو سال گذشته برگزار کردیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها