کد خبر: 267819
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ۱۴:۳۲:۰۰
| |

سرمربی ذوب‌آهن:

تیم جلالی با نکونام متفاوت است

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید: خلعتبری مثل یک بازیکن 18 ساله تمرین می‌کند. او و حدادی‌فر می‌توانند الگویی برای سایر بازیکنان باشند.

تیم جلالی با نکونام متفاوت است
کد خبر: 267819
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ۱۴:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ علیرضا منصوریان عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی حاضر شد و اظهار کرد: امیدوارم میزبان خوبی برای آن‌ها باشیم. دو ماه فرصت داشتیم تا برای این دیدار آماده شویم. ما زودتر تمرینات خود را شروع کردیم زیرا از بقیه عقب‌تر بودیم.

او ادامه داد: جایگاه ما در جدول این را به ما نشان می‌داد که باید جدی‌تر تمرینات خود را پیگیری کنیم. من از باشگاه تشکر می‌کنم که در شرایط سخت بودجه و اعتبار ما را فراهم کرد. برای بازی آماده و قبراق هستیم.

منصوریان اضافه کرد: شناختی از نساجی جدید نداریم. تیم جلالی با نکونام متفاوت است. امیدوارم فردا مستحکم بازی کنیم. نیم‌فصل برای ما از فردا شروع می‌شود و امیدوارم با 3 امیتاز زمین را ترک کنیم.

وی درباره تغییر بازیکنان تیمش گفت: برای مسلمان و غلامی آرزوی موفقیت دارم. ادی هرناندز هم شرایط ماندن در ایران را نداشت. در نیم فصل نمی‌توان خوب خرید کرد. درباره خلعتبری باید بگویم باید از او تشکر کرده به تیم ما اضافه شد.

حضور او در ذوب‌آهن به تیم کمک می‌کند. دلیل اصلی حضور او، باشگاه ذوب‌آهن و سعید آذری بود. این بازیکن مثل یک بازیکن 18 ساله تمرین می‌کند. خلعتبری و حدادی‌فر می‌توانند الگویی برای سایر بازیکنان باشند.

سرمربی ذوب آهن اظهار کرد: جذب خالعتبری برای ما موهبت بود. ما به یک مهاجم فیزیکی نوک نیاز داریم. سعی کردیم از هر بازیکنی که می‌خواهیم جذب کنیم ویدیو داشته باشیم و تعداد زیادی بازیکن را آنالیز کردیم. نقاط ضعف و قوت آن‌ها را بررسی کردیم اما سه چهار بازیکن خوبی که می‌خواستیم به دلیل قیمت سنگین آن‌ها نتوانستیم جذب‌شان کنیم. سعی می‌کنیم نهایت استفاده را از خریدهای‌مان داشته باشیم. امیدواریم خریدهای‌مان نمایش خوبی را در نیم‌فصل دوم داشته باشند. ذوب آهن خانه خلعتبری است و او به این باشگاه مدیون است و این دین را با برگشتش ادا کرد.

او درباره آمادگی بازیکن خارجی و جدید تیمش یعنی کریستین تصریح کرد: این بازیکن فردا نمی‌تواند برای ما بازی کند. فکر می‌کردم آماده نباشد اما این گونه نبود. بازیکنان سیاه‌پوست از سفیدپوست‌ها 25 درصد در بعد فیزیکی قوی‌تر هستند. من فکر می کردم برای بازی فردا در دسترس نباشد اما آمادگی‌اش ما را مجاب کرد تا در لیست 18 نفره او را قرار دهیم. شاید در 30 دقیقه پایانی از او استفاده کنیم.

منصوریان درباره نیم‌فصل دوم توضیح داد: فصل برای ما از فردا آغاز می‌شود. نسبت به شرایط فعلی راضی هستم و از حضور در اصفهان راضی‌ام. مردم این شهر دیسیپلین زیادی دارند و تفکرات‌شان با من همگن است و باعث شده ایده‌های من را درک کنند. ما می‌توانستیم در نیم‌فصل 8 تا 9 بازیکن را جذب کنیم اما ناهماهنگی باعث می‌شد از سایر تیم‌ها باز عقب بیفتیم. تیم ما جوانان خوبی دارد که می‌توانیم از آن استفاده کنیم زیرا بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند. تیم ما بنگاه بازیکن‌سازی است. ذوب‌آهن به همراه فولاد از بهترین تیم‌های بازیکن‌ساز هستند و دارای آکادمی فوق‌العاده است. می‌خواستیم به جای خوردن غذای آماده ضمن بازیکن‌سازی نتیجه هم بگیریم. در آخر فصل می‌توانیم بازیکنان خوبی که نیاز داریم را جذب کنیم؛ پس باید تا پایان لیگ صبر می‌کردیم و بازیکنان را مثل سال‌های قبل به ساختار ثابت می‌رساندیم. در تیم ملی امید، استقلال و نفت همیشه سعی کردم بازیکنانم با ساختار باشگاه تطابق پیدا کنند. وقتی به دوستی و همدلی رسیدیم و تاکتیک‌های‌مان روان اجرا می‌شود.

وی افزود: فردا برای برد به میدان می‌رویم مگر این‌که اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ دهد. در کل می‌توانم بگویم از تیمم راضی هستم. عادت ندارم بگویم که فلان و بهمان بازیکن را برایم نگرفتند و سعی می‌کنم از موجودی تیم استفاده کنم. به هواداران تیم می گویم که ما خیلی تنها هستیم. پیش از این فکر می‌کردم در اصفهان سکوهای ما پر شود ولی این‌گونه نبوده است. ما به 8 هزار نفر نیاز داریم تا تیم‌های پایتخت را ببریم. و اگر تیم‌های شهرستانی دیگر بیایند، ما به استفاده از جو ورزشگاه آن‌ها را شکست می‌دهیم. تعداد هواداران مسجدسلیمان در دیدار با ما از ذوب آهن بیش‌تر بودند. می‌خواهم هواداران سپاهان و ذوب آهن از ما حمایت کنند و با لباس سبز در ورزشگاه حضور پیدا کنند. دوست دارم انرژی هواداران به ما انتقال پیدا کند.

سرمربی ذوب آهن درباره شناختش از جلالی گفت: او تیم بالانسی دارد. دیروز در جلسه هم‌اندیشی آدم آرامی را در او دیدم و عجیب بود. سبک بازی او را می‌دانم و به بازیکنانم گفته‌ام اما شناخت بازیکنانی که قرار است زیر نظر او کار کنند برای‌مان سخت بود. این احتمال وجود دارد که حریف هم شناختی از ما نداشته باشد و فقط تفکرات من را آنالیز کنند.

او در پایان تصریح کرد: ما بازی سختی در پلی‌آف آسیا خواهیم داشت.

منبع:ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها