کد خبر: 267883
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۱۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

آخرین وضعیت پرونده‌‌‌‌‌های نرگس محمدی، نسرین ستوده و پرویز کاظمی

خاطرات محسن رفیق‌دوست از دوران دفاع مقدس و سفرهایش به لیبی برای خرید موشک و همین‌طور آخرین وضعیت پرونده‌های نسرین ستوده و نرگس محمدی و پرویز کاظمی و نیز حواشی لغو سخنرانی علی لاریجانی در کرج از جمله مهمترین خبرهای سیاسی امروز کشور بودند که در رسانه‌های کشور بازتاب داشتند.

آخرین وضعیت پرونده‌‌‌‌‌های نرگس محمدی، نسرین ستوده و پرویز کاظمی
کد خبر: 267883
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ۲۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| خاطرات محسن رفیق‌دوست از دوران دفاع مقدس و سفرهایش به لیبی برای خرید موشک و همین‌طور آخرین وضعیت پرونده‌های نسرین ستوده و نرگس محمدی و پرویز کاظمی و نیز حواشی لغو سخنرانی علی لاریجانی در کرج از جمله مهمترین خبرهای سیاسی امروز کشور بودند که در رسانه‌های کشور بازتاب داشتند.

درادامه سرخط مهمترین خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین را دنبال می‌کنید:

محمدرضا تابش، رییس فراکسیون محیط‌زیست مجلس از دیدار خانواده متهمان محیط‌ زیستی با رییس مجلس خبر داد. او ابراز امیدواری کرد روحانی و لاریجانی برای رسیدگی عادلانه به اتهامات فعالان محیط‌زیست اقدام کنند.


محمود بهزادی‌راد، وکیل پایه یک دادگستری از ارسال پرونده نسرین ستوده به دادگاه تجدیدنظر خبر داده و گفته منتظر هستیم دادستان محترم تهران درباره پرونده نرگس محمدی و آزادی مشروط او به دلیل شرایط جسمانی نظرشان را اعلام کنند.

محسن رفیق‌دوست یکی از فرماندهان جنگ در روایتی تازه از دفاع مقدس گفته که در سفر به لیبی، قذافی به ما 10 موشک داد به شرط آنکه یکی از موشک‌ها را به عربستان شلیک کنیم و ما در ظاهر این شرط را پذیرفتیم.

مسعود پزشکیان در جلسه امروز مجلس اعلام کرد که اگر رهبر انقلاب نظر خودشان را درباره لغو سخنرانی آقای لاریجانی در کرج اعلام کنند، ممنون ایشان خواهیم بود.

پرویز کاظمی وزیر دولت دهم و متهم پرونده بانک سرمایه با قرار وثیقه 10 میلیارد تومانی آزاد شد.

محمدحسین صفارهرندی، فعال سیاسی اصولگرا و وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفته که اگر FATF به تصویب نرسد، زمینه ایجاد مشکلات جدید را برای کشور فراهم می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها