رئیس سازمان ملی استاندارد:

کیفیت بنزین خوب است/ هنوز مشخص نیست چه خودروهایی از تولید خارج می‌شوند

پیروزبخت، با بیان اینکه نمونه‌برداری از بنزین در فصل سرد سال، به تازگی آغاز شده است، گفت: اکنون کیفیت بنزین در ایران خوب است.

کیفیت بنزین خوب است/ هنوز مشخص نیست چه خودروهایی از تولید خارج می‌شوند
کد خبر: 268003
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۱۰:۰۶:۴۶

اعتمادآنلاین| نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در نشست خبری به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: 55 استاندارد در حوزه خودرو وجود داشته که با مطرح شدن موضوع استانداردهای سوخت، مقرر شد که استانداردهای 85گانه تدوین و اجرایی شود. این استانداردها، استانداردهای پیش پا افتاده و کوچکی نیستند و باید حتما واحدهای خودروساز بتوانند به صورت همه جانبه روی خودروها کار کنند.

وی با تأکید بر اینکه اکنون کیفیت بنزین در ایران خوب است و مشکلی مشاهده نشده است، گفت: در دوره سرد سال که به تازگی آغاز شده است، نمونه برداری صورت گرفته که هنوز نتایج آن اعلام نشده است؛ این درحالی است که به محض مشخص شدن نتایج این استانداردهای کیفی بنزین در فصل سرد سال، اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با ارایه گزارش عملکرد این سازمان از ابتدای تاسیس گفت: سازمان ملی استاندارد 8 وظیفه اصلی دارد و در سال گذشته، موفق به این شده که قانون جدید خود به عنوان قانون ارتقا، تقویت و توسعه نظام استاندارد را به تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام برساند که البته پس از فراز و فرودهای بسیار این اتفاق رخ داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها