کد خبر: 268015
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۱۰:۲۴:۱۳
| |

رئیس فدراسیون بوکس خبر داد:

سفر تیم ملی بوکس به مجارستان لغو شد

رئیس فدراسیون بوکس گفت: با توجه به عدم صدور روادید 5 نفر از اعضای اصلی تیم ملی بوکس حضور تیم ملی در تورنمنت بین‌الملی مجارستان منتفی شد.

سفر تیم ملی بوکس به مجارستان لغو شد
کد خبر: 268015
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۱۰:۲۴:۱۳

اعتمادآنلاین| ‌ تورنمنت بین المللی بوکس مجارستان از روز پنجشنبه 18 بهمن‌ماه در بوداپست برگزار خواهد شد و قرار بود ملی‌پوشان کشورمان نیز در راستای برنامه های آماده‌سازی خود جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در این مسابقات حضور داشته باشند، اما به دلیل عدم صدور روادید 5 بوکسور تیم ملی حضور ملی‌پوشان در این مسابقات منتفی شد.

حسین ثوری در این خصوص اظهار داشت: همه اقدامات برای حضور تیم ملی بوکس در مجارستان صورت گرفته بود، اما تاخیر و عدم صدور روادید برای 5 عضو اصلی تیم ملی بوکس باعث شد تا این سفر منتفی شود. برنامه‌ها ما این بود که با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی با شورای برون مرزی در این مسابقات حضور داشته باشد، اما صادر نشدن روادید ملی‌پوشان از دست ما خارج بود و کاری نیز نمی‌توانیم انجام بدهیم.

رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که تورنمنت جایگزینی در برنامه‌های تیم ملی قرار دارد، گفت: بعد از منتفی شدن سفر مجارستان دیگر هدف ما حضور پرقدرت در تورنمنت بین‌الملی مکران در چابهار است. در حال حاضر نیز هندوستان، فیلیپین، ترکمنستان، قزاقستان، سوریه و پاکستان برای حضور در این تورنمنت اعلام آمادگی کردند.

وی در پایان عنوان کرد: چند سالی بود که تورنمنت بین‌الملی بوکس در کشور برگزار نشده است و برای حضور در جام مکران تقریبا کشورهای قدرتمندی دعوت شدند. بوکس فیلیپین، هندوستان و قزاقستان قوی است و سوریه نیز تقریبا همسطح بوکس ایران است. تمام انرژی ما نیز بر خوب برگزار شدن تورنمنت بین‌المللی مکران است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها