کد خبر: 268056
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۱۲:۴۳:۰۰
| |

تنظیم بازار گوشت قرمز با کد ملی

نماینده دادستانی استان تهران با اشاره به اینکه یکی از راه‌ها برای مقابله با فعالیت دلال‌ها، ارائه گوشت قرمز با کارت ملی است، تاکید کرد: اگر این کار انجام شود، سرپرست هر خانوار با ارائه کارت ملی و ثبت مشخصات، هر ماه یک‌بار مجاز به خرید گوشت قرمز خواهد بود و این کار باعث خواهد شد دست دلال‌ها کوتاه شود.

تنظیم بازار گوشت قرمز با کد ملی
کد خبر: 268056
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۱۲:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| نمایندگان دادستانی استان تهران، سازمان تعزیرات حکومتی، وزارت صمت و پلیس آگاهی پایتخت صبح امروز از نحوه توزیع گوشت قرمز با نرخ مصوب تنظیم بازار در فروشگاه رفاه تهرانپارس بازرسی و نظارت کردند.

مهدی توکلی سرپرست دادسرای ناحیه چهار تهران درباره نظارت بر تنظیم گوشت قرمز در بازار اظهار کرد: گوشت قرمز در حال عرضه و ارائه به تقاضاکنندگان است.

وی با بیان اینکه تقاضای مردم برای خرید گوشت گوسفندی بیشتر از گذشته شده است، تصریح کرد: حضور دلالان در بازار و خرید بیش از حد این محصول از سوی آنان یکی از دلایل کمبود گوشت است.

توکلی بیان کرد: با توجه به مشاهده فاکتور‌ها و تعیین قیمت مصوب برای فروش گوشت قرمز، در این فروشگاه تخلف گران فروشی و احتکار مشاهده نشد.

سرپرست دادسرای ناحیه چهار تهران افزود: عرضه گوشت قرمز در فروشگاه رفاه نسبت به فروشگاه شهروند و میادین تره بار‌ کمتر است و با توجه به درخواست شهروندان باید عرضه با تقاضا برابر باشد.

وی اضافه کرد: دلال‌ها با خرید بیش از حد گوشت قرمز، آن‌ها را در بازار آزاد با قیمت گران‌تر به هتل‌دارها و رستوران‌‌دارها می‌فروشند.

توکلی با اشاره به اینکه یکی از راه‌ها برای مقابله با فعالیت دلال‌ها، ارائه گوشت قرمز با کارت ملی است، تاکید کرد: اگر این کار انجام شود، سرپرست هر خانوار با ارائه کارت ملی و ثبت مشخصات هر ماه یک‌بار مجاز به خرید گوشت قرمز خواهد بود و این کار باعث ارائه گوشت به مقدار لازم به دیگران خواهد شد و دست دلال‌ها نیز کوتاه می‌شود.

سرپرست دادسرای ناحیه چهار تهران با توجه به نبود بنر فروش گوشت قرمز با قیمت تنظیم بازار در فروشگاه رفاه تهرانپارس به مدیران مربوطه دستور داد تا آن را برای آگاهی شهروندان از فروش این محصول نصب کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها