پاسخ حمید انصاری به اظهارات علی مطهری:

شبهه‌ای در انتصاب نامه‌های امام راحل به آیت‌الله منتظری و نهضت آزادی وجود ندارد

حمید انصاری، قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام راحل گفت: نامه‌های آیت‌الله خمینی خطاب به مرحوم منتظری و نهضت آزادی متعلق به خود ایشان است و هیچ شکی در این زمینه وجود ندارد.

شبهه‌ای در انتصاب نامه‌های امام راحل به آیت‌الله منتظری و نهضت آزادی وجود ندارد
کد خبر: 268063
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۱۱:۴۱:۱۸

اعتمادآنلاین| حمید انصاری، قائم مقام مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در پاسخ به اظهارات علی مطهری در زمینه تشکیک انتساب نامه‌های امام خمینی (س) درباره نهضت آزادی و آیت الله منتظری به ایشان، بیان کرد: روز گذشته در کمال ناباوری برادر عزیز جناب آقای علی مطهری در مصاحبه‌ای تصریح کردند که در انتساب نامه معروف به نامه 6 فروردین متعلق به امام (ره) و خطاب به آیت الله منتظری و هم چنین در انتساب نامه امام (ره) درباره اعضای نهضت آزادی، شک دارند. بیان این مطلب که تا کنون در موارد بسیار توسط مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام مورد تبیین قرار گرفته، آن هم از ناحیه نایب رئیس مجلس بسیار جای تعجب و تأسف دارد.

وی تاکید کرد: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) به عنوان تنها مرجع رسمی برای تعیین اصالت مطالب مربوط به امام (ره) که با دستور و صلاحدید شخص امام (ره) به این عنوان تعیین شده است، بار دیگر اعلام می‌دارد که در انتساب این نامه‌ها به امام خمینی (س) کوچک‌ترین شبهه‌ای وجود ندارد و چنانکه تا کنون و در بیانیه‌های مفصل توضیح داده ایم، این دو مرقومه متعلق به بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (س) است و کمترین شبهه‌ای در این زمینه وجود ندارد.

انصاری در پایان اظهار کرد: بزرگوارانی که در این امور مهم اعلام نظر می‌کنند، حداقل قبل از اظهار نظر ادله مثبته این امور را بررسی کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها