کد خبر: 268173
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۱۵:۱۸:۰۰
| |

یک منبع آگاه قطری در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین؛

ادعای کی‌روش و آزمون رد شد/ قطر هیچ پولی بابت اردوی تدارکاتی ایران پرداخت نکرده است

کی‌روش در مصاحبه‌ای مدعی شده بود که کل هزینه اردوی آماده سازی تیم ملی در قطر را فدراسیون این کشور پرداخت کرده است. موضوعی که حالا از جانب قطری‌ها تکذیب شده است.

ادعای کی‌روش و آزمون رد شد/ قطر هیچ پولی بابت اردوی تدارکاتی ایران پرداخت نکرده است
کد خبر: 268173
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۱۵:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| بعد از حذف ایران از جام ملت‌‎های آسیا مصاحبه‌ای از کارلوس کی‌روش مربی پیشین تیم ملی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش شد که حواشی زیادی به همراه داشت. او در این مصاحبه مدعی شده بود که کل هزینه اردوی آماده سازی تیم ملی در قطر را فدراسیون این کشور پرداخت کرده است.

صحبت‌هایی که با واکنش‌های زیادی همراه بود. البته مسئولان فدراسیون فوتبال هم این حرف‌ها را تکذیب و اعلام کردند هزینه اردوی تیم ملی در قطر از جیب فدراسیون پرداخت شده است.

حالا سردار آزمون مهاجم تیم ملی در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری‌ها داشته حسابی به فدراسیون فوتبال ایران تاخته، او در این گفت‌وگو سخنان کی‌روش درباره پرداخت هزینه‌های آخرین اردوی تیم ملی توسط فدراسیون قطر را تایید کرده و مدیران فدراسیون را دروغگو خطاب کرده است.

برای دریافتن صحت و سقم این ادعاها اعتمادآنلاین با منبعی آگاه در فوتبال قطر گفت‌وگویی انجام داد. این منبع آگاه ضمن رد ادعای کی روش و سردار آزمون درباره پرداخت هزینه‌های اردوی تیم ملی توسط فدراسیون قطر گفت: «قطر هیچ پولی به تیم ملی فوتبال ایران نداده است، آنچه قطر در اختیار تیم ایران گذاشته امکان برگزاری اردو بدون پرداخت هزینه در آکادمی مجهز اسپایر بوده است. همزمان با ایران 12 کشور دیگر هم در آن برهه زمانی در اسپایر اردو برگزار کردند.»

این صحبت ها نشان می‌دهد که گفته‌های کی‌روش و سردار آزمون در رابطه با پرداخت هزینه اردوی تیم ملی توسط قطری‌ها از اساس اشتباه است. بدون تردید فدراسیون فوتبال ایران و مدیران آن مشکلات زیادی دارند و باید در نوع مدیریت خودشان تغییرات اساسی ایجاد کنند اما این صحبت‌های سردار آزمون و حمله به تاج و دوستانش در فدراسیون فوتبال دردی از فوتبال ایران دوا نخواهد کرد.


نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که این اردو تنها اردوی تمرینی تیم ملی نبوده است. در ماه‌ و سال‌های گذشته، همینطور پیش از آغاز جام جهانی روسیه و برزیل هم تیم ملی در کشورهای مختلفی چون امارات، قطر و ترکیه اردو برگزار کرده است. اردو‌هایی که تمام هزینه آن‌ها از جانب فدراسیون فوتبال ایران پرداخت شده است. آیا آن زمان که تیم ملی به اردو‌های مختلف اعزام می‌شد هم پولش را قطر و یا دیگر کشورها پرداخت کرده بودند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها