معاون استاندار تهران:

با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در تهران برخورد خواهیم کرد

شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به تشکیل کمیته مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در استانداری عنوان کرد: بدون هیچ اغماضی با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز برخورد جدی خواهیم کرد.

با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در تهران برخورد خواهیم کرد
کد خبر: 268195
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۱۵:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| شکرالله حسن بیگی ظهر سه‌شنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه‌های دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در شهرستان شمیرانات و شهر لواسان در جمع خبرنگاران گفت: برپایی نمایشگاه‌های متعدد با همکاری و همدلی مسئولان و مردم و به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی منجر به ترویج امید به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید تدابیری اتخاذ کنیم تا نسل جوان ما که آینده سازان جامعه هستند، با آموزه‌های دوران انقلاب و دفاع مقدس آشنا شده و بتوانند از ایمان و استقامت جوانان آن دوران برای مقابله با دشمنان امروز الگو بگیرند.

حسن بیگی در سفر امروز خود به این شهرستان، نمایشگاه «افتخار به گذشته، امید به آینده» در بخش رودبار قصران و نمایشگاه «دستاوردهای انقلاب» را در بخش لواسانات افتتاح کرد.

به مناسبت چهلمین سال پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی، نمایشگاه انقلاب با هدف آشناسازی نسل جدید و جوانان با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران توسط شهرداری لواسان امروز افتتاح شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها