کد خبر: 268197
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۱۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از احتمال مسدود شدن سایت دیوار تا سن مناسب نوجوانان برای ورود به شبکه‌های اجتماعی

احتمال مسدود شدن سایت دیوار، خشونت خانگی علیه زنان، ترک جلسه شورای شهر، ورود پسری به خوابگاه دختران و سن مناسب نوجوانان برای ورود به شبکه‌های اجتماعی از مهم‌ترین خبرهای اجتماعی امروز بودند.

از احتمال مسدود شدن سایت دیوار تا سن مناسب نوجوانان برای ورود به شبکه‌های اجتماعی
کد خبر: 268197
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۱۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ یک مقام پلیس فتا از دادستانی تهران خواسته با توجه به افزایش جرایم در سایت دیوار این سایت مسدود شود. به گفته سرهنگ کاظمی امسال 3000 پرونده کلاهبرداری مرتبط با سایت دیوار در پلیس فتا تشکیل شده است.


رضا جعفری، رئیس اورژانس اجتماعی کشور با بیان اینکه خشونت خانگی رتبه دوم را پس از کودک‌آزاری دارد، گفت: در تماس‌هایی که با اورژانس اجتماعی صورت می‌گیرد 90 تا 95 درصد خشونت از طریق مردان به زنان است.


در حاشیه جلسه روز سه‌شنبه شورای شهر تهران محمود میرلوحی، عضو شورای شهر برای حضور در دادگاهی که به خاطر شکایت قالیباف، شهردار سابق تهران ایجاد شده بود جلسه علنی را ترک کرد اما به خاطر زمان‌بندی نادرست به این دادگاه نرسید.


زهرا صدراعظم نوری، رییس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه جمع‌آوری زباله در تهران غیر علمی و غیر استاندارد است، گفت: ا گر عملکرد پیمانکاران مطلوب نباشد قراردادشان نباید تمدید شود.


روز یکشنبه 14 بهمن ماه ورود یک پسر با چاقو و لباس دخترانه به خوابگاه دخترانه دانشگاه صنعتی ارومیه گزارش شده بود . حالا شورای صنفی دانشگاه صنعتی ارومیه با صدور بیانه‌ای، ضمن تایید این خبر خواستار برخورد با مسئولان مربوطه و متخلف و روشن شدن ابعاد این حادثه شد. این شورا اعتراض دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه را نسبت به سهل‌انگاری مسئولان در حفظ حریم و امنیت خوابگاه و کنترل عبور و مرورها یادآور شده است.


اسماعیل خوش‌نظر، روانپزشک کودکان درباره سن مناسب ورود نوجوانان به شبکه‌های اجتماعی گفت: نوجوانان قبل از سن 15 سالگی می‌توانند برای استفاده از تلفن همراه، از تلفن همراه والدین خود استفاده کنند اما از 15 سالگی به بعد والدین می‌توانند تلفن همراه مجزایی برای فرزندان خود تهیه کنند اما نیاز است والدین با همکاری نوجوان روی فضاهایی که فرزندشان به آن ورود می‌کند نظارت و دسترسی داشته باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها