کد خبر: 268228
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۲۰:۲۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ سه‌شنبه ۱۶ بهمن‌ ۱۳۹۷

از ابراز امیدواری عارف برای گنجاندن رفع حصر در عفو گسترده تا دلایل مخالفت با اصلاح قانون اساسی از زبان مطهری

کارت زرد مجلس به منصور غلامی، وزیر علوم، ابراز امیدواری عارف برای گنجاندن رفع حصر در عفو گسترده و دلایل گارد مخالفان در برابر اصلاح قانون اساسی از نظر مطهری از جمله مهم‌ترین خبرهای سیاسی امروز اعتمادآنلاین هستند.

از ابراز امیدواری عارف برای گنجاندن رفع حصر در عفو گسترده تا دلایل مخالفت با اصلاح قانون اساسی از زبان مطهری
کد خبر: 268228
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۲۰:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام، با سرخط خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین ؛‌ امروز سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه با شما هستیم؛

نمایندگان مجلس از پاسخ‌های غلامی به سوال رضا انصاری درخصوص رفاه و اشتغال دانشجویان دکتری، قانع نشده و به او کارت زرد دادند.

علیرضا زاکانی، فعال سیاسی اصولگرا گفته که در مقابل ما یک مافیای پنهانی وجود دارد که حدود 30 سال است، این مافیای پنهان دارد اثر خودش را می‌گذارد.

رضا اکرمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز درباره تاثیر عملی شدن عفو بر وحدت در کشور، بیان کرد: وحدت در کشور به مورد خاص یا یک مورد کلی و جزیی ارتباط ندارد.

نمایندگان مجلس در شرایطی با حذف ماده مربوط به استانی شدن انتخابات مخالفت کردند که موافقان حذف این ماده معتقد بودند که تصویب آن باعث کاهش مشارکت مردم و پول‌پاشی در انتخابات می‌شود اما مخالفان حذف تاکید داشتند که این موضوع تاثیر برعکسی خواهد داشت.

محمدرضا عارف، رییس فراکسیون امید گفت: حوادث دی ماه زنگ خطری بود از آن جهت که باید مطالبات به طور جدی دنبال شود نه اینکه بعد از اعتراض پیگیر باشیم لذا این یک هشدار جدی بود. او همچنین ابراز امیدواریم کرده که رفع حصر هم در برنامه عفو گسترده گنجانده شود

علی مطهری، نایب رئیس مجلس با بیان اینکه برخی افراد در مقابل اصلاح قانون اساسی گارد دارند چون عنوان می‌کنند که قانون فعلی کامل و خوب است، افزود: عده‌ای دیگر نگران هستند که اگر قانون اساسی تغییر کند بدتر شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها