سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی:

بنا از عملکرد فرنگی‌کاران در ترکیه کاملا راضی است/ در حق عبدولی ناداوری شد

حسام‌الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه کادر فنی از عملکرد و نتیجه فرنگی‌کاران ایران در تورنمنت وهبی امره ترکیه رضایت کامل دارد، گفت: در حق عبدولی و یکی دو کشتی‌گیر دیگر ناداوری شد.

بنا از عملکرد فرنگی‌کاران در ترکیه کاملا راضی است/ در حق عبدولی ناداوری شد
کد خبر: 268237
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۷ ۰۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حسام‌الدین جعفری درباره ارزیابی خود از نمایش خوب فرنگی‌کاران ایران در تورنمنت وهبی امره ترکیه گفت: خوشبختانه کشتی‌گیران فرنگی‌کار ایران نمایش بسیار خوبی در ترکیه داشتند و توانستند با کسب 4 مدال طلا و 3 برنز به عنوان نایب قهرمانی برسند. هر چند برخی کشورهای دیگر با ترکیب کامل در این رقابت‌ها حاضر نشدند اما کشتی‌گیران بسیار خوبی از ترکیه، آذربایجان، بلاروس و … در این تورنمنت حاضر شدند و رقابت‌ها سطح کیفی خوبی داشت.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران درباره میزان رضایت محمد بنا از نتایج فرنگی‌کاران ایران در این تورنمنت نیز گفت: محمد بنا صبح دیروز سه‌شنبه بر سر تمرینات تیم ملی حاضر شد و کشتی‌گیران حاضر در تورنمنت ترکیه نیز تمرین سبکی داشتند. خوشبختانه بنا از عملکرد تیم رضایت کامل داشت و نتایج فرنگی‌کاران ایران بیشتر از حد تصور ما بود. همه بچه‌ها فوق‌العاده بودند و توانستند رضایت کادر فنی را جلب کنند.

وی درباره عملکرد نفرات باتجربه‌ای همچون سعید عبدولی که با کسب مدال برنز همراه بود، خاطرنشان کرد: عبدولی نیز به حدی خوب کار کرده که تمام مربیان از جمله بنا از نمایش او رضایت داشتند. متأسفانه در آنجا نیز عبدولی را با ناداوری بازنده کردند. یکی 2 کشتی‌گیر دیگر ایران نیز با ناداوری مواجه شدند. به هر حال ترکیه میزبان بود و نمی‌خواست قهرمانی را از دست بدهد. با این وجود ترکیه به عنوان میزبان 3 طلا گرفت و فرنگی‌کاران ایران 4 طلا گرفتند.

جعفری درباره اعزام 11 کشتی‌گیر ایران به تورنمنت مجارستان گفت: ان‌شاءالله تیم ملی با 11 فرنگی‌کار به این رقابت‌ها که جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی است اعزام می‌شوند و هدف کادر فنی در کنار کسب نتیجه لازم، ارزیابی دقیق وضعیت کشتی‌گیران در این تورنمنت است.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا فرنگی‌کاران جوان به جای بزرگسالان به تورنمنت کرواسی که جزو سیستم رنکینگ است اعزام می‌شوند، گفت: از آنجا که بنا به تازگی هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته بود و لازم بود برای دریافت ویزای شینگن هر چه سریع‌تر کارهای مربوط به اعزام انجام شود، سرمربی تیم ملی شناخت زیادی از وضعیت کشتی‌گیران در آن زمان نداشت و تصمیم بر آن شد تا فرنگی‌کاران جوان به این رقابت‌ها اعزام شوند. الان 3 مرحله اردو را پشت سر گذاشته‌ایم و کادر فنی با شناختی که از نفرات خود بدست آورده با آگاهی لازم نسبت به انتخاب نفرات در تورنمنت وهبی امره و مجارستان اقدام کرده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها