سرپرست معاون گردشگری استان کرمانشاه در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین خبر داد:

اجرای طرح مشوق گردشگری در استان کرمانشاه در ایام نوروز

سرپرست معاون گردشگری استان کرمانشاه در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» از اجرای طرح‌های مشوق گردشگری در این استان خبر داد و گفت: در نظر داریم در ایام نوروز با همکاری شهرداری و سازمان تاکسیرانی استان کرمانشاه طرح‌های گردشگری یک روزه داخل استانی را اجرایی کنیم.

اجرای طرح مشوق گردشگری در استان کرمانشاه در ایام نوروز
کد خبر: 268464
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۱ ۰۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ میراندا مهدوی- استان کرمانشاه با برخورداری از میراث غنی فرهنگی، باستانی و تاریخی، یک از مهم‌ترین مناطق گردشگری ایران به شمار می‌رود که می تواند نقش مهمی در جذب گردشگر داخلی و خارجی ایفا کند. قدمت تاریخی و تمدن بناهای ثبت‌شده این استان در فهرست یونسکو، مانند بیستون، طاق بستان، گوردخمه اسحاق‌وند، تکیه معاون الملک و... گویای فرهنگ غنی این استان است.

در همین رابطه کاووس جلیلیان سرپرست معاون گردشگری استان کرمانشاه در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین از اجرای طرح‌های مشوق گردشگری در این استان خبر داد و گفت: در نظر داریم درایام نوروز با همکاری شهرداری و سازمان تاکسیرانی استان کرمانشاه طرح‌های گردشگری یک روزه داخل استانی را اجرایی کنیم.

جلیلیان افزود: به منظور اجرای این طرح تاکسی‌های «ون» 9 تا 11 نفره با آرم و تابلوی مشخص آماده حمل‌ونقل گردشگران به صورت رایگان در سطح شهر کرمانشاه خواهند بود.

سرپرست معاون گردشگری استان کرمانشاه همچنین گفت: اداره کل گردشگری استان کرمانشاه با همکاری مجموعه بوم‌گردی استان طی هماهنگی‌های صورت گرفته در نظر دارد در ایام «غیر پیک سفر» برای تورهای گردشگری ورودی به استان کرمانشاه 25 درصد تخفیف جهت اسکان ارائه کند.

جلیلیان اضافه کرد: البته این تخفیفات تنها شامل تورهای گردشگری دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است و شامل تورهای خصوصی نخواهد شد.

او اضافه کرد: مقاصد گردشگری در نظر گرفته شده صرفا شامل اماکن‌ تاریخی و گردشگریست که سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در جهت معرفی استان در نظر گرفته است.

سرپرست معاون گردشگری استان کرمانشاه همچنین یادآور شد در تمام مقاصد گردشگری در ایام نوروز اجرای موسیقی محلی و معرفی آداب و رسوم کرمانشاه جزو برنامه‌های تورگردی است.

جلیلیان همچنین از برنامه استقبال از مسافرین نوروزی و اجرای برنامه‌هایی به همین مناسبت در طاق بستان خبر داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها