کد خبر: 268532
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۷ ۱۷:۱۰:۴۲
| |

تاکید رقیب انتخاباتی نتانیاهو بر پایان دادن به شهرک‌سازی‌های غیرقانونی

جدی‌ترین رقیب «بنیامین نتانیاهو» در انتخابات پیش‌روی سرزمین‌های اشغالی، در اظهاراتی بر لزوم پایان دادن به شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در اراضی فلسطینی تاکید کرد.

تاکید رقیب انتخاباتی نتانیاهو بر پایان دادن به شهرک‌سازی‌های غیرقانونی
کد خبر: 268532
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۷ ۱۷:۱۰:۴۲

اعتمادآنلاین| «بنی گانتز» ژنرال بازنشسته ارتش اسرائیل که از وی به عنوان اصلی‌ترین رقیب «بنیامین نتانیاهو» در انتخابات آوریل یاد می‌شود، از لزوم توقف شهرک‌سازی در مناطق فلسطینی سخن گفت.

بر اساس جدیدترین پیش‌بینی‌ها حزب لیکود به ریاست نتانیاهو در انتخابات پیش‌رو 30 کرسی از مجموع 120 کرسی کنست را تصاحب می‌کند و حزبی که اخیرا توسط گانتز تاسیس شده، موفق به کسب 24 کرسی خواهد شد.

از سوی دیگر همزمان با روز برگزاری انتخابات داخلی حزب حاکم لیکود برای گزینش فهرست نمایندگان این حزب در انتخابات دو ماه دیگر اسرائیل، نتایج نظرسنجی روزنامه منتقد بنیامین نتانیاهو نشان می‌دهد «حدود نیمی از اسرائیلی‌ها تمایلی به ادامه نخست‌وزیری او ندارند».

هاآرتص دیروز سه شنبه 16 بهمن نتایج نظرسنجی خود را منتشر کرده که می‌گوید 47 درصد از افراد به این پرسش که آیا نتانیاهو را به عنوان نخست وزیر می‌خواهید، پاسخ خیر داده‎‌اند.

پاسخ 35 درصد به این پرسش آری بوده و 18 درصد نیز هنوز تصمیم نگرفته‌اند.

نظرسنجی هاآرتص برای بررسی اثرات حضور بنی گانتز در عرصه انتخابات انجام شده است؛ بنی گانتز، رئیس پیشین ستاد ارتش اسرائیل، از هفته گذشته رسما به عنوان رقیب اصلی نتانیاهو وارد کارزار سیاسی شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها