تمهیدات سازمان آتش نشانی برای راهپیمایی 22 بهمن

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تمهیدات این سازمان را برای 22بهمن‌ماه اعلام کرد.

تمهیدات سازمان آتش نشانی برای راهپیمایی 22 بهمن
کد خبر: 268647
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۸ ۱۰:۴۶:۴۳

اعتمادآنلاین| ‌‍ سید جلال ملکی درباره این تمهیدات گفت: در آستانه روز 22بهمن روز پیروزی انقلاب هستیم و قطعاً شهروندان در تمامی سطح کشور راهپیمایی باشکوهی برگزار خواهد کرد و سازمان آتش نشانی نیز همچون سال‌های گذشته تمام توان خود را برای بهتر برگزار شدن این مراسم به کار خواهد بست.


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: در همین راستا روز 22بهمن 130 ایستگاه آتش نشانی در شهر تهران در آماده باش هستند و علاوه بر آن277 نفر از آتش نشانان در مسیرهای مختلف و در 162 نقطه تعیین شده به همراه 63 خودرو سنگین، 24 خودرو سبک و 75 دستگاه موتورسیکلت مستقر خواهند شد.

وی درباره زمان آغاز این استقرارها گفت: این استقرارها از ساعت شش صبح 22بهمن ماه آغاز شده و آتش نشانان در محل‌های مشخص شده مستقر خواهند شد و وضعیت ایمنی محدودی تحت کنترل خواهند داشت.

ملکی افزود: غالب مدیران ارشد سازمان نیز با خودروهایی که در اختیار دارند مشغول گشت زنی و سرکشی به نیروی‌های محدوده خواهند شد و وضعیت ایمنی محدوده را کنترل می‌کنند.

وی در ادامه از شهروندان تقاضا کرد تا مثل همیشه همکاری لازم را با سازمان آتش نشانی تهران داشته باشند و در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ آرامش با سازمان آتش نشانی تهران تماس حاصل کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها