پرویز فتاح:

مددجویان کمیته امداد بیشترین مقاوت را برابر تحریم‌ها داشته‌اند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به وجود وفاق ملی مسئولان و دستگاه‌های مختلف در حمایت از مددجویان این نهاد اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی به طور یکپارچه از کمیته امداد حمایت می‌کند.

مددجویان کمیته امداد بیشترین مقاوت را برابر تحریم‌ها داشته‌اند
کد خبر: 268660
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۸ ۱۱:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| پرویز فتاح در دیدار با آیت الله فلاحتی به اعمال تحریم‌ها علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: به فضل الهی در حال عبور از شرایط سخت هستیم و کمر تحریم‌ها شکسته شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه دشمن شکست را پذیرفته و سر تعظیم فرود آورده است، تصریح کرد: این پیروزی متعلق به نظام است.

فتاح، مددجویان زیر پوشش این نهاد را جزو ضعیف‌ترین افراد جامعه خواند و بیان کرد: بیشترین مقاومت در مقابل تحریم‌ها متعلق به این قشر است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به هدف خود نرسیده است، بیان کرد: موفقیت در برابر اعمال تحریم‌ها به لطف خداوند، درایت رهبری و بزرگواری مردم ایران تحقق پیدا کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به وجود وفاق ملی مسئولان و دستگاه‌های مختلف در حمایت از مددجویان این نهاد اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی به طور یکپارچه از کمیته امداد حمایت می‌کند ضمن اینکه دولت با توجه به شرایط سخت، امسال بودجه ما را به طور کامل پرداخته است.

فتاح، از افتتاح 220 واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت این نهاد فردا در گیلان خبر داد و یادآور شد: سال گذشته با اختصاص 60 میلیارد تومان اعتبار توسط محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تعداد 1700 مسکن محرومان در استان افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه وام اشتغال مددجویان گیلان صددرصد جذب شده است، اظهار کرد: سقف بعضی از تسهیلات برای مددجویان کمیته امداد گیلان برداشته شده و امیدوارم اخبار بسیار خوبی از این استان داشته باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها